Vilket godis använder ni?
Hej!
jag har gjort små askar som även kommer att fungera som namnskyltar! Men den stora frågan är nu vilket godis jag ska fylla dom små askarna med. Vad har ni använt för godis? Förslag?
Hej!
jag har gjort små askar som även kommer att fungera som namnskyltar! Men den stora frågan är nu vilket godis jag ska fylla dom små askarna med. Vad har ni använt för godis? Förslag?
*puffar* lite för jag skulle också vilja veta
Har nötallergiker bland gästerna, så vanliga köpepraliner á la bröllop faller bort.
Olicka karameller eller polkagrisar mmmmm
Får man fråga hur du har gjort askarna ???? o ca vad det kosta ??? För jag funderade på att göra något liknande men dålig fantasi o inte allt för mycket pengar
Lägg i ert eget favoritgodis!
2011bröllop;
Jag skrev ut en enkel mall på min skrivare på lite tjockare papper. Sen var det bara att klippa, vika och klistra ihop dom. Totalt kanske det kostade 2 kr/st, eller något i den stilen. Det tog sin lilla tid att göra 80 st, men dom blev riktigt bra!
Sen skrev jag ut allas namn på etiketter, som jag sen klippte ut i rätt storlek och satte på kartongen. Kartongen ska sen fyllas med ngt fint godis, och sen ska jag sätta runt en rosett! Tror det kan blir riktigt bra!
Tack snälla för tipset jag kanske skulle våga mig på att prova hahaha
Gele hjärtan kanske ??
Min blivande man föreslog också gelehjärtan, men jag tycker att det är lite förutsägbart (och för den delen inte speciellt goda heller...). Vill så gärna komma på "det riktigt snygga och speciella godiset", men saknar helt idéer!
Jag gjorde mallen själv!
Vänta så ska jag se om jag kan lägga upp mallen till er!