Junibrud12 skrev 2012-01-16 11:45:33 följande:
HJÄLP! Fick mejl från Milly, nu är min klänning klar och jag har fått bilder. Det jag blev väldigt besviken på var dom fula paljetterna. Men samtidigt är det ju svårt att se, det kanske ser helt annorlunda ut i verkligheten. Nån av er som har erfarenhet av paljetter på klänningar? Funderar på att be dom sprätta bort allihop, men tror ni det blir tomt med bara brokaden, eller tror ni det blir bättre? Får lite ont i magen...

Här är orginalet:

Hmm, jätte svårt o se. Man ser knappt att de har satt på broderi, utan man ser bara paljetterna. De ser mycket större ut än på bilden vilket gör att de tar över. Man måste nog se den live för att bestämma.
Jag tyckte det var en jätte fin klänning egentligen. När man har orginalet i huvudet är det svårt att vara 100% nöjd. Men jag tyckte ändå det blev bra!
När jag klagade på bilden de skickade till mig svarade de bara "when you get the dress we think you will like it"... och jag svarade hela tiden "uhm, nä, jag gillar inte det". De sa att de skulle fixa den men 2 dagar senare hade klänningen kommit fram här hemma.. de hade alltså skickat den ändå och förmodligen skickat den innan de ens skickade fotona till mig!