Nu hade jag iof lovat mig själv att inte visa foton på klänningen för någon innan bröllopet, men jag kan ju inte låta bli att visa det för er. Nu hoppas jag att ingen jag känner är här inne och hänger. Och är det någon som jag känner som känner igen mig, så säg inget till mig förräns efter bröllopet iaf
Så nu har klänningen iaf blivit fixad lite: mer spets, små pärlor på sydda, annan urringning, insydd i midjan, förkortad längd, insydda krokar för upphängning av släpet, fastsydd rosett.
Vad tycker ni??
Förlåt för den dåliga kvalitèn på fotona. Jag har en ny mobil som jag tydligen inte håller så stilla och självklart tittade jag inte på fotona förräns jag tagit av mig klänningen och hängt undan den!

Så här ser den nya urringningen ut. Insydd BH (en vanlig bh med avklippta band och insydd på insidan.

Ryggen med släp. (klänningen är redan strykt, och här håller jag på o rynka den igen, typiskt).

Med eller utan sidenbandet??

Så här ser det ut när släpet är upphängd. Hade inte riktigt rättat till den här på bilden. Tyllet måste också puffas ut lite.

Suddig bild, men för att få ett hum om hur det ser ut i helhet.

Sidan med sidenbandet i midjan.