Kinaklänningar och gaffel däremellan!
Ser fram emot att se foto på dig i klänningen! Kram
Ja det börjar ju närma sig för dig! Snart är det dax!

Nu har jag fått se min klänning! Jag har inte provat den ännu, eftersom jag behöver lite hjälp och man kan ju inte fråga M2B!!!! Så det blir provning på Torsdag!
Jag ger den betyg 7/10. Materialet är jätte fin ivory vit, den har 3 lager: ett mjukt material intill kroppen, underkjol med 2 lager tyll bara längst nere och bara framtill (kanske får bli en extra underkjol, men får se hur det ser ut när jag har provat den, insydd bH ser stabil ut. De har till och med gjort något väldigt fiffigt med extra lagret chiffon jag har på baksidan av klänningen: man kan knäppa av den och välja att ha den eller inte. Själva klänningen har ju släp ändå, men det ändrar ändå lite stil på klänningen.
Och nu kommer det negativa, vilket verkligen är synd... Spettsen på framsidan av klänningen! Det är gjort av ihopklipp av en spetts, påsytt på vanlig tyll. De har inte ens klippt ut mönstret särskillt bra. På många ställen har de råkat klippa av kanterna på mönstret så att det börjar tråda sig. Jag har ingen aning om detta går att fixa. Jag måste fråga en sömmerska om man kan byta ut den delen!
Som sagt, det är verkligen synd, eftersom klänningen annars är som en dröm!!
Här kommer lite foto.
Jag har lagt en rosa tröja under bara för att man ska kunna se hur spettsen är baktill (obs, jag är jätte jätte nöjd om hur det ser ut på baksidan, eftersom där har de använt mer hela mönster och inte "klippt och klistrat").
Sa, nu har jag provat klanningen!!!!!
Det blev jatte daliga foton. Jag kollade inte dem innan jag tog av mig klanningen. Jag hade 3 vanner som fottade och jag har fatt bilderna ifran 2 av dem, och alla var suddiga
Men jag ar ganska nojd med klanningen. Det finns lite saker jag maste andra, och efter det ar gjort tror jag att det kan bli en super klanning! Den ar ganska stor runt hofterna, men det visste jag redan att den skulle vara eftersom de anvande fel matt. - lite kortare (eller hogre klackar...pa fotot ar jag barfota) - annan spetts framtill. Spettsen ar stram och inte skon, sa det maste helt enkelt bytas
Ryggen ar jag super super nojd med, likasa klanningen i sig. Jag borjade grata av lycka nar jag fick pa mig den Maten har de gjort exakt som jag har angett (forutom felet med hofterna, men det var delvis mitt fel som aven gav dem mattet over gumpen). Materialet pa klanningen ar tjockt och fint. Fargen (ivory) ar jag super nojd med!
Jag tror att sa fort jag gjort lite andringar sa blir den super!!
Vantar med att fa sista tjejens bilder och hoppas att dom ar lite battre, men har kommer 2 foton sa lange
Verkligen jättefin klänning! Jag vill också ha en liknande urringning där bak men undrar så hur man gör med BH? Är det en insydd BH? Bad du i sådana fall om det?