Kinaklänningar och gaffel däremellan!
Då jag inte är som alla andra *ASG* så har jag nu förälskat mig i är denna, men vet inte hur nederdelen ser ut men vill då ha nederdelen av andra bilden.... Men självklart ska rosorna från bild 1 vara med också. Vill ha den i Ivory eller vitt med mörklila rosor.
Hittat en säljare på Dhgate som syr upp den billigt till mig, säljaren är trevlig och har 99,2 % i positiv feedback så det känns bra och hon har väldigt bra lovord från andra köpare.....

Ja denna klänningen är häftig. Men jag hoppas att du har fler bilder så att man ser ordentligt. Det känns som att kjolen hade kunnat bli hur som annars. Viker den inte sig lite mycket där bak? Det kanske beror på att det är jätte mycket tyg? Men snygg är den iaf.
Jag är själv förvånad över att jag gillar så många olika stilar med klänningar. Den enda detaljen som hållit sig längst är att den ska ha bar rygg och inte visa för mycket bröst. Annars känns det som om dom jag tittat på verkligen har haft ALLA stilar. Kanske är därför man börjar köpa flera klänningar!