Kinaklänningar och gaffel däremellan!

Annars kan du bara sy ett sidensnöre på undersidan av ditt skäp som du sen trär runt din handled när du dansar.
Själv föredrar jag bustle idéen då man inte måste hålla i någonting.
Ja självklart får du det. Jag hittade den själv på internet!
Jag tyckte också det var en snygg lösning!
var inte för orolig! Det blir nog bra! Även om jag förmodligen räknas till den gruppen som har haft "otur" så är jag ändå väldigt nöjd med min klänning och behöver bara göra små justeringar för att den ska vara 100%. Kvalitén och tyget mm är där inget att klaga på. Det är välgjorda klänningar! Och faktiskt så verkar de flesta brudarna vara ganska nöjda! Jag tycker helt klart det är värt att satsa på en kinaklänning! :)
Nu har Milly ÄNTLIGEN svarat att de kan skicka en spets till mig. Dock sa de tyvärr, att de inte har exakt samma spets som de använde på min klänning längre. De har heller inte sagt hur mycket denna skulle kosta. Det jag är lite rädd för är frakten, eftersom till klänningarna kostar detta 40 dollar...
Detta är spetsen. Tycker ni att den är ok, och lik?
Det här är ju hopplöst, är inget bra på multi tasking... Försöker sammanställa en beställning till jobbet på italienska, bestämma och beställa inbjudningskort till bröllopet (blää, tråkigt) och läsa vad ni skiver här (och skriva själv kan jag ju inte låta bli ) SAMTIDIGT!
Vilket förstås slutar med att jag inte gör NÅT - utom att skriva här...