• syringa

Uppsalabrudar 2012

Jag ska stå brud sommaren 2012 och undrar om det finns fler som planerar bröllop i Uppsala detta år?

• Svar på tråden Uppsalabrudar 2012
  • FrökenCitron
    Sörön10 skrev 2012-03-22 23:02:53 följande:
    Tipsar om Dirk Digglerz isf! Googla på dem! Har rätt bra koll på musik så säg till om du behöver fler/andra musiktips! 
    Googlade, hittade, lyssnade, gillade! Men min M2B är skeptisk tack vare deras bandnamn... Jag viste inte vem Dirk Diggler var innan, men det visste tydligen han... Flört

Fler tips? 
    Brud anno 2013
  • Sörön10
    FrökenCitron skrev 2012-03-23 10:11:44 följande:
    Googlade, hittade, lyssnade, gillade! Men min M2B är skeptisk tack vare deras bandnamn... Jag viste inte vem Dirk Diggler var innan, men det visste tydligen han... Flört

Fler tips? 
    Brud anno 2013
    Hehe ja, det är ju det där ja... haha! Namnet till trots är de sjukt duktiga och ösiga, men jag förstår att man kan uppleva en viss skepsis till namnet!

Ska fundera lite till och återkomma! Lovar! 
  • Sörön10
    FrökenCitron skrev 2012-03-23 10:11:44 följande:

Fler tips? 
    Brud anno 2013
    www.starchild.se kanske?

Hojta om du behöver hjälp med att hitta solist också!

Lycka till! 
  • Sörön10
    FrökenCitron skrev 2012-03-23 21:34:24 följande:
    Har varit in på din blogg och såg vad du pysslar med. Du är i mina tankar efter det! Glad
    Tack snälla du!
    Brud anno 2013
    haha ok! Och annars har jag en massa kontakter också! Vill bara hjälpa till med det jag kan!  
  • puhig

Hej!
    Om en vecka ska jag och min sambo gifta oss i stadshuset o ingen vet om det! Vi tänkte ha festen senare i höst o följer med här för att få tips om lokaler m.m.

• N blir B

Vaart ska ni ta era bröllopsfoton????

• syringa

Hej alla! Hur går det för er?

Själv har jag haft så hektiskt på jobbet att jag inte haft tid att tänka på bröllop knappt. Känns inte så bra. Hoppas på att hitta min klänning i helgen i alla fall! Är sent ute, men vill å andra sidan inte ha någon prinsessbakelse utan mer en vit snygg festklänning. Synd att det inte finns några schyssta butiker i Uppsala.
    Nästa vecka ska jag försöka hinna med att fixa ring och blombukett.

Tips på frisör som kan komma hem till en och fixa hår och smink?

• syringa
    Sörön10 skrev 2012-03-23 20:27:50 följande:
    Sörön, vet du någon solist som kan sjunga på svenska och spanska?
  • FrökenCitron
    N blir B skrev 2012-03-29 10:28:02 följande:
    Vaart ska ni ta era bröllopsfoton????
    Vi tar våra privat då vi har förmånen att känna två fotografer. Hoppas någon annan kan hjälpa dig! Glad
    Brud anno 2013
Svar på tråden Uppsalabrudar 2012