Uppsalabrudar 2012
Jag ska stå brud sommaren 2012 och undrar om det finns fler som planerar bröllop i Uppsala detta år?
Jag ska stå brud sommaren 2012 och undrar om det finns fler som planerar bröllop i Uppsala detta år?
Hej! Spännande att ni kommit igång! Själv har inte mycket hänt under sommaren men jag planerar att ta nya tag efter semestern. Besluta oss för lokal, catering och kanske kolla på ring och klänning. Var köpte du din klänning?
Jag köpte den på en affär här som heter Monsoon och som finns här i Dublin. Lägger till en bild på den här:
Vilken fin klänning!
Jag vill också ha en liknande klänning, stilren med ändå lite extra. Är inte mycket för prinsessbakelser direkt!
Här har planerandet legat i stiltje under sommaren. Känns bra med nya friska tag till hösten.
Hej hej! Nu börjar det närma sig. Har vi någon annan tråd för Uppsalabrudar eller är det bara ont om i stan giftemål detta år?
Hej! Jag tänkte på den här tråden häromdagen faktiskt. Verkar inte hända så mycket. Hur går det med ert bröllopsplanerande Syringa?
Det går sakta framåt! Lokal och kyrka bokat, gästlistan klar och save the date utskickat. Har börjat titta på cateringföretag tillsammans med toastmadame och ska boka hotellnatt. Har även kollat in ringar och har några favoriter. Bröllopsklänning på g... Och fotograf bokad.
Tycker det är svårt med frisör och smink, har du bokat detta?
Här hoppar jag gärna på.
Vi gifter oss 2 juni i Vattholma.