• syringa

Uppsalabrudar 2012

Jag ska stå brud sommaren 2012 och undrar om det finns fler som planerar bröllop i Uppsala detta år?

• Svar på tråden Uppsalabrudar 2012
  • Sörön10
    imdelicate skrev 2011-04-06 14:43:54 följande:
    Toppen! Alltid bra med lite tips och råd från någon med erfarenhet :)
    syringa skrev 2011-04-04 14:42:49 följande:
    Du måste mena Eklundshov! Där är det jättevackert.

Min man är spansktalande och inte många från hans sida kommer kunna komma, det blir det närmaste. Vi har också mycket gemensamma bekanta, min familj är ganska liten, så det blir ett mindre bröllop...
    Vi blir nog en 80 pers skulle jag gissa.
    Vi har även två småbarn så det påverkar lite valet av allt.
    Ja, just det, Eklundshov :) Superfint var det. Har ni funderat något på kyrka?
    jag är bara glad om jag kan hjälpa till! Glad Är som sagt tokavis på er som har det hela framför er! Försök att hinna med att njuta mitt i all stress också! 

Säg till om ni behöver musikhjälp, som sagt!

Vilken kyrka ska ni vara i?

Ekelundshov är ju jättefint! Har varit på bröllop och fest i den där lokalen som ligger lite avkiljt, kommer inte ihåg vad den kallas. Brunnspaviljongen kanske? 
  • Oberon

Hejsan,

Jag tar gärna tips på solist till kyrkan, vi är på jakt efter en kille och tjej för en duett, gärna gitarrspelande :)

• Fårävvör
    Sörön10 skrev 2011-04-06 15:09:17 följande:
    Ekelundshov är ju jättefint! Har varit på bröllop och fest i den där lokalen som ligger lite avkiljt, kommer inte ihåg vad den kallas. Brunnspaviljongen kanske? 
    Hejhej, här är en Uppsala-2011-brud som inte kunde låta bli att kika in lite, ska gifta mig på Eklundshof om knappt två månader. Vi ska ha vigseln i den lilla trädgården bakom Markan, det röda huset, och ha festen inne i Markan. Vi har bjudit 60 personer, men det kommer bli gott om plats därinne! hehe... Tänkte bara lägga till att Brunnspaviljongen som hörde till Eklundshof förut numera är förskola, så där kan man inte vara... =)
  • syringa
    Fårävvör skrev 2011-04-06 15:44:51 följande:
    Hejhej, här är en Uppsala-2011-brud som inte kunde låta bli att kika in lite, ska gifta mig på Eklundshof om knappt två månader. Vi ska ha vigseln i den lilla trädgården bakom Markan, det röda huset, och ha festen inne i Markan. Vi har bjudit 60 personer, men det kommer bli gott om plats därinne! hehe... Tänkte bara lägga till att Brunnspaviljongen som hörde till Eklundshof förut numera är förskola, så där kan man inte vara... =)
    Gud vad spännande!

Själv sitter man än så länge i startgroparna... Känns ju inte som man kan bestämma allt för mycket när det är mer än ett år kvar.... Tungan ute
  • syringa

Någon som kommit någon vart i planeringen?

• Fårävvör

Någon mer som blev hippad idag?

• Fårävvör

Eller igår kanske snarare...

• imdelicate
    syringa skrev 2011-05-21 13:54:31 följande:
    Har inte kommit så långt än. Har tänkt ut färg på tärnklänningar och typ temafärger, tror jag (hinner säkert ändra mig innan det är dags :)), men det är väl det. Har nyligen startat på ett nytt jobb här i Dublin, så har inte orkat ägna mycket tankeverksamhet åt något annat :(

Hur går det för er?
  • Fårävvör
    syringa skrev 2011-05-21 13:54:31 följande:
    Ja, eftersom jag ska gifta mig på lördag!

Men har en del saker kvar, bordsplaceringen är inte spikad, ska göra det sista med festprogram och rispåsar etc.
  • imdelicate

Hur gar det for er? (Sitter pa jobbet nu, och har inte tillgang till bokstaver med prickar Flört).
    Vi har bokat Orangeriet i Botaniska tradgarden nu, har hort bra saker om bade stallet och foretaget som har cateringen dar. Kanns bra att vara lite pa gang. Har ocksa kopt min klanning (YAY!).

Svar på tråden Uppsalabrudar 2012