• Höstbröllop 2011

Romantiska, gärna ovanliga, ringar - Bildtråd

Jag vill ha bilder på de mest romantiska ringarna ni kan tänka er! Jag behöver inspiration till min vigselring och vill inte ha nån typ "Schalins" eller annan vanlig ring som var och varannan har på fingret.

Jag skriver inte vad just jag menar med "romantiska ringar" eftersom det är en definitionsfråga och också en fråga om personlig smak. Det är upp till var och en att lägga upp bilder på den ring de själva tycker stämmer in på beskrivningen.

• Svar på tråden Romantiska, gärna ovanliga, ringar - Bildtråd
  • Gwennie

Visst är de fantastiska! Letar efter en lite annorlunda formad vigselring i titan, men titanringarna är oftast väldigt enkelt utformade, men de här sticker ut lite.

Finns på www.titaniumrings.com.
  • Amejuli
    Mertzi skrev 2011-04-11 19:47:11 följande:
    Vilka fina!
    Älskar den översta!
    Var hittade du dessa?
    Ja visst är de (Den översta var vääldigt dyr enligt min mening men jag tänkte att man kanske kan visa den för en guldsmed och be dem använda mindre diamanter och så... Ja, om man inte redan har pengarna vill säga )

Jag hittade alla ringarna från hedens guld. (finns på deras hemsida) Märket heter Casy&Dona och jag har inte hittat det på så många andra ställen.

Här är en länk till sidan:

http://www.hedensguld.se/index.php?page=showProduct&groupID=5

Hoppas du hittar något du gillar!
  • förlovadflicka

Kattpoet: Var kommer ringen med det röda hjärtat ifrån? Skulle behöva låta min blivande se den och komma på själv att han ska köpa den till mig i morgongåva, haha :P 

• Mertzi
    Amejuli skrev 2011-04-11 22:29:05 följande:
    Ja visst är de (Den översta var vääldigt dyr enligt min mening men jag tänkte att man kanske kan visa den för en guldsmed och be dem använda mindre diamanter och så... Ja, om man inte redan har pengarna vill säga )

Jag hittade alla ringarna från hedens guld. (finns på deras hemsida) Märket heter Casy&Dona och jag har inte hittat det på så många andra ställen.

Här är en länk till sidan:

www.hedensguld.se/index.php?page=showProduct&...

Hoppas du hittar något du gillar!
    Tack! {#emotions_dlg.flower} Glad
  • Mertzi

Detta är kanske lite OT men jag Måste tipsa om en länk till en fantastisk inspirationsblogg som jag hittat, för oss med ljuva, ljumma romantiska vintagedrömmar när det kommer till bröllop!
    Det är alltså inte min blogg men jag måste dela med mig då jag har fått massor av inspiration därifrån!
    Även på tips om smycken Glad

feminisiskabrollopet.blogg.se

• Kattpoet

Hittade denna just... aaaaahh  så söt!

Wedding Rings: Unique & Unusal Designs 

• almostasmile
    frallan skrev 2011-03-15 22:32:55 följande:

Enstens ringen är nog den snyggaste ringen jag sett, men inget jag någonsin skulle ha råd med fast drömma kan man ju alltid! Nu ville du kanske inte ha en ring som stack ut och fastnade på saker, men det är min idé om romantisk ring

Åh, så fin! Var hittade du den?
Svar på tråden Romantiska, gärna ovanliga, ringar - Bildtråd