Amejuli skrev 2011-03-15 22:30:24 följande:
Ja men precis. Tyvärr kan jag inte ha dem i kedja ens då inga smycken gäller av hygieniska skäl. (läkare)
Men jag skulle nog ångra mig rejält om jag inte skaffade mig det jag ville ha så det får nog bli lite mer än en enkel iaf. Man får helt enkelt acceptera att man inte alltid kan förebygga alla risker
Och ditt tänk kring i-landsproblem tycker jag låter bra. Man får ju nästan dåligt samvete ibland när pengarna rullar. Men som du säger Det blir ju inte bättre av att man grämer sig över det. Man får helt enkelt bestämma sig.
Vad är du sugen på för stil på din ring? Har du några idéer att bygga på eller börjar du helt från noll?
Jaha, nej då förstår jag. Men som sagt du ska nog köra på den du verkligen vill ha för annars ångrar du dej säkert bara, det hade jag iaf gjort
Jag vill ha en gammaldags romantisk ring i vitguld och det ska vara vita stenar i den. Har funderat på om jag skulle ha nån form av hjärta eller blomma också men det beror helt på utformningen för jag vill absolut inte ha den för "prålig" eller barnslig. Sen ska man ju ha den väldigt länge, förhoppningsvis hela livet, och då får det heller inte vara en allt för knasig ring utan mer en som kan passa lika bra idag som när jag är 75 år! Jag har inga problem med om det skulle vara en begagnad ring men i nuläget lutar det åt att jag lämnar in bilder till guldsmeden så gör han en specialdesignad ring till mej. Tror det är enda sättet för mej att bli helt nöjd