• hoodilady

ALLA tips ni kan ge via BILDER!!

Tänkte att det vore kul att starta en Bildtråd med tips på dukning, tårtor, tärnklänningar, dekorationer, frisyrer, smink etc. (Brudklänningar finns det andra trådar för.)
    Lägg in en inspirerande bild från ert bröllop eller så som ni tänkt ha det.
    Alla bilder är välkomna!

• Svar på tråden ALLA tips ni kan ge via BILDER!!
  • Oonah

Vilken bra idé!

Här är ett par bilder från min inspirationsmapp

- May everything beautiful and best be condensed into this Email. I sincerely wish you happiness, cheerfulness and success.
  • Lev idag

Boken är inspiration för mig då jag tycker det är kul att läsa om gamla traditioner. Vi ska gifta oss på gotland och denna handlar om gotland :)

Denna dekoration fastnade jag för. Våra färger blir svart, rött och vitt så tyckte denna va underbar! :D
  • KarinToll

Titta gära in i mitt album så ser ni underbara exempel på dukning och dekoration som jag har gjort till olika bröllop!

Här ser ni ett exempel:

• skruttisOmuffis

Jag bara älskar den här tårtan! Det bara väller ut sweet  löv Hjärta
    Om det går ska jag absolut ha tårtan såhär!

Ska försöka att själv göra en sån här caketopper.... Tror att den skulle passa jättefint till tårtan ovan.
    Den är på tok för dyr och krånglig att få tag på, men jag är rätt pysslig av mig och jag har hittat ett material som jag tror kan funka!

Vad tycks??

• Gwennie
    skruttisOmuffis skrev 2011-02-02 13:23:26 följande:
    Jag bara älskar den här tårtan! Det bara väller ut sweet  löv Hjärta
    Om det går ska jag absolut ha tårtan såhär!

Ska försöka att själv göra en sån här caketopper.... Tror att den skulle passa jättefint till tårtan ovan.
    Den är på tok för dyr och krånglig att få tag på, men jag är rätt pysslig av mig och jag har hittat ett material som jag tror kan funka!

Vad tycks??

Lövtårtan!
    Min mamma är väldigt duktig på det här med tårtdekorationer, så hon ska fixa vår bröllopstårta. Såg själv den här bilden och tyckte att den var så vacker och skulle bli så fin i vårt grönbruna färgtema. Tyvärr blev mammas respons på bilden: "om den inte har rosor, är det ingen bröllopstårta". Dumheter! Finaste tårtan jag sett och jag ska fjäska loss ordentligt för mamma, så hon förstår att det är så just så här den perfekta tårtan ser ut!
  • SnartFruSir

Oops, råkade visst trycka fel första gången, men här är lite inspiration till dukningen som vi har
  • Skumboll

Här kommer några bilder från mig;

Om någon har tips på fina blomarrangemang med pioner till borden tar jag gärna emot förslag!
Svar på tråden ALLA tips ni kan ge via BILDER!!