• Bröllop201187

2011-07-30 Någon mer som ska gifta sig?

Någon som tänker gifta sig på samma datum som oss?

Skulle vara roligt att ha någon att bolla lite ideér med, och se hur vi ligger i planeringar vice versa.

• Svar på tråden 2011-07-30 Någon mer som ska gifta sig?
  • Winterfresh

Margris: har för korta muskler i ryggslutet och när jag haft mycket att göra på jobbet och sedan slappnar av så kommer det som ett brev på posten. Så nu är det massage varje kväll av m2b och stretchövningar flera gånger om dagen...så förhoppningsvis kommer det ryggonda vara över till lördag.

Regn skall det bli här med :( 23 mm...skitkul...
    Några fest och vigselprogram blev aldrig utskrivna då kopiatorn på svärmors jobb krånglade och sa att det var slut på färpatroner fast att vi satte in nya....Så förhoppningsvis har teknikern varit där imorgon så vi kan åka imorgon kväll och göra klart det vi började med..*panikstressad* Annars måste m2b blåsa iväg till sitt jobb på fredag och fixa det....*suckar* snacka om att vara ute i sista sekunden...Har ingen större lust att skriva ut 84 festprogram och runt 100 st vigselprogram hemma på våran skrivare...kommer ju ta år och dar...

Nu är det inte långt kvar hörrni....Nervösa??? Än sålänge känner jag ingen nervositet men den kommer garanterat infinna sig på lördag...
    Nu blir det en lugn stund på altanen efter pysslande hela dagen med storstädning av huset + annat tråkigt...

• Margris

Winterfresh: det låter inte kul alls, hoppas att massagen hjälper : )

• Winterfresh
    Margris skrev 2011-07-28 01:07:25 följande:
    Winterfresh: det låter inte kul alls, hoppas att massagen hjälper : )

Hoppas också det hjälper, annars får det bli en rejäl löprunda så musklerna värms upp ordentligt och sen massage efter det...Men känner inte direkt att jag har tid för en löprunda när inte allt är klart.
    Svärmor ringde nyss och sa att kopiatorn på hennes jobb skulle ta 2 dagar att laga :( så nu blir det panikkopiering hemma och på svärfars jobb ikväll...*suck*
  • SnuttisSessan

Jag gifter mig i morgon och är sjukt nervös. Jag hoppas bara att allt klaffar , att vi inte glömmer något och att det är glad och härlig stämning :)

• Winterfresh
    SnuttisSessan skrev 2011-07-28 12:59:32 följande:
    Jag gifter mig i morgon och är sjukt nervös. Jag hoppas bara att allt klaffar , att vi inte glömmer något och att det är glad och härlig stämning :)
    Lycka till imorgon...
  • Freakie

Ihhh.... Nu är det bara en dag kvar. Pirret i magen är där och kommer nog att hålla i sig tills vi har blivit gifta. Trodde inte jag skulle bli så nervös, men tji så fel jag hade.

• SnuttisSessan
    MG11 skrev 2011-07-29 00:20:48 följande:
    idag är dagen d Solig

Jag gifter också mig i dag :) Nu har jag fått på mig underkläderna och skorna, hämtat blomman och så ska jag snart åka och fixa hår och make up :)

• Rickina
    Freakie skrev 2011-07-29 10:32:53 följande:
    Ihhh.... Nu är det bara en dag kvar. Pirret i magen är där och kommer nog att hålla i sig tills vi har blivit gifta. Trodde inte jag skulle bli så nervös, men tji så fel jag hade.
    Jag vaknade också jättenervös idag, men ju mer vi fixat i festlokalen idag ju bättre har det blivit. Nu känner jag mig väldigt lugn :D
  • fru2011kanske

Ville bara säga GRATTIS till er som gifter er idag! och stort LYCKA TILL för er som gifter er imorgon!!

Den 20 aug kommer den dag vi väntat på så länge
Svar på tråden 2011-07-30 Någon mer som ska gifta sig?