• Bröllop201187

2011-07-30 Någon mer som ska gifta sig?

Någon som tänker gifta sig på samma datum som oss?

Skulle vara roligt att ha någon att bolla lite ideér med, och se hur vi ligger i planeringar vice versa.

• Svar på tråden 2011-07-30 Någon mer som ska gifta sig?
  • Rickina

Jag måste bara fråga, bloggar ni något om bröllopet?

• Margris

Nu är det inte lång tid kvar!
    Vi träffade vår vigselförrättare i fredags och vilken härlig person han var. Förtroendeingivande och humoristisk, precis som jag hade önskat.
    Har även kollat beställningar så att det är ok, ska bara dubbelkolla med hotellet om senare utcheckning.

Har kvar att göra:
    Festhäften (ska bara skrivas ut)
    Vigselhäften (gästpres. kvar och utskrift och hopsättning)

Sedan står vi utan skjuts eftersom han som skulle skjutsa oss har kört sönder turbon på sin bil...så skjuts måste lösas! 

• Freakie

Ihhh... Här börjar det att kännas lite stressigt. Har fått till bordsplaceringen i helgen men festprogrammet återstår fortfarande... Går riktigt trögt med skrivandet.

Ska dessutom boka ett möte med vigselförrättaren i veckan, känns som om det återstår en hel del...

• Trolljentan

Dukarna är fädiga, vigselprogrammen ska bara skrivas ut, ringarna ska lämnas in  för gravering imorron, Bordsplaceringen är färdig, festprogrammen i princip klara. Det fattas lite gästpresentationer och sånger bara.

Och eftersom det är såååå lång tid kvar till bröllopet så har hela familjen åkt på värsta dunderförkylningarna och båda sönerna har och har haft ögoninflammation...känns som att vi inte kunde ha bättre timing =/ Skulle vara bra typiskt om jag och m2b åker på ögoninflammation lagom till den stora dagen. jag kommer ju säkert ha röda ögon ändå, men jag hade ju lixom tänkt att det skulle vara av gråt och inte sjukdom...=/

• Winterfresh

18 dagar kvar :)
    Precis strykit klart 15 dukar 3 meter var...*pust och stön* ska aldrig mer stryka något...eller ialla fall inte på väldigt länge..*S*
    Här är det bara vigselprogrammet kvar att skriva, ska träffa prästen på måndag (18/7) så skriver ihop dem under nästa vecka.

• nilssonns

Klänningen testad igen.
    Tårta och meny bestämda
    Ringarna är hämtade
    Pratat med prästen
    Sista kläderna inhandlade
    Festprogrammen klara och utskrivna
    Buketten beställd
    Konsultation hos frisör
    Hotell bokat
    + massa annat

Känns bra Skrattande

Det vi har kvar är lite dekorationer till borden
    Sen bestämma körschema för allt som ska hämtas och lämnas

• Hugo

Provat klänningen ikväll ogen och den passar fortfarande trots den växande magen, skönt !

Nu sitter vi med bordsplaceringen :/

• Bröllop201187

Japp i fas med det mesta

Festhäften ska skrivas ut

Har 17 svarta dukar kvar att stryka

50 Vigselhäften kvar att skirva ut..

Alla dekorationer och tillbehör klart..

Så nu är det bara att invänta snart =) 

• Margris
    Hugo skrev 2011-07-13 21:36:54 följande:
    Provat klänningen ikväll ogen och den passar fortfarande trots den växande magen, skönt !

Nu sitter vi med bordsplaceringen :/
    Va härligt och grattis!

Jag har varit o fått ansiktsbehandling och fotmassage idag, det va underbart : )
    Sen så tror jag att jag kommer att bli hippad den 22:a, måndagen innan vi gifter oss!!! Samtidigt som gubben ska bli svensexad : ) 
  • Bröllop201187

Jag kan bara önska att jag kommer att bli hippad, för här har det varit sådant strul bland dom som ska anordna hippan, har hört på omvägar att det har varit bråk om detta, så vi får se

Svar på tråden 2011-07-30 Någon mer som ska gifta sig?