2011-07-30 Någon mer som ska gifta sig?
Någon som tänker gifta sig på samma datum som oss?
Skulle vara roligt att ha någon att bolla lite ideér med, och se hur vi ligger i planeringar vice versa.
Någon som tänker gifta sig på samma datum som oss?
Skulle vara roligt att ha någon att bolla lite ideér med, och se hur vi ligger i planeringar vice versa.
Jag måste bara fråga, bloggar ni något om bröllopet?
Nu är det inte lång tid kvar!
Vi träffade vår vigselförrättare i fredags och vilken härlig person han var. Förtroendeingivande och humoristisk, precis som jag hade önskat.
Har även kollat beställningar så att det är ok, ska bara dubbelkolla med hotellet om senare utcheckning.
Har kvar att göra:
Festhäften (ska bara skrivas ut)
Vigselhäften (gästpres. kvar och utskrift och hopsättning)
Sedan står vi utan skjuts eftersom han som skulle skjutsa oss har kört sönder turbon på sin bil...så skjuts måste lösas!
Ihhh... Här börjar det att kännas lite stressigt. Har fått till bordsplaceringen i helgen men festprogrammet återstår fortfarande... Går riktigt trögt med skrivandet.
Ska dessutom boka ett möte med vigselförrättaren i veckan, känns som om det återstår en hel del...
Dukarna är fädiga, vigselprogrammen ska bara skrivas ut, ringarna ska lämnas in för gravering imorron, Bordsplaceringen är färdig, festprogrammen i princip klara. Det fattas lite gästpresentationer och sånger bara.
Och eftersom det är såååå lång tid kvar till bröllopet så har hela familjen åkt på värsta dunderförkylningarna och båda sönerna har och har haft ögoninflammation...känns som att vi inte kunde ha bättre timing =/ Skulle vara bra typiskt om jag och m2b åker på ögoninflammation lagom till den stora dagen. jag kommer ju säkert ha röda ögon ändå, men jag hade ju lixom tänkt att det skulle vara av gråt och inte sjukdom...=/
18 dagar kvar :)
Precis strykit klart 15 dukar 3 meter var...*pust och stön* ska aldrig mer stryka något...eller ialla fall inte på väldigt länge..*S*
Här är det bara vigselprogrammet kvar att skriva, ska träffa prästen på måndag (18/7) så skriver ihop dem under nästa vecka.
Klänningen testad igen.
Tårta och meny bestämda
Ringarna är hämtade
Pratat med prästen
Sista kläderna inhandlade
Festprogrammen klara och utskrivna
Buketten beställd
Konsultation hos frisör
Hotell bokat
+ massa annat
Känns bra
Det vi har kvar är lite dekorationer till borden
Sen bestämma körschema för allt som ska hämtas och lämnas
Provat klänningen ikväll ogen och den passar fortfarande trots den växande magen, skönt !
Nu sitter vi med bordsplaceringen :/
Japp i fas med det mesta
Festhäften ska skrivas ut
Har 17 svarta dukar kvar att stryka
50 Vigselhäften kvar att skirva ut..
Alla dekorationer och tillbehör klart..
Så nu är det bara att invänta snart =)
Jag kan bara önska att jag kommer att bli hippad, för här har det varit sådant strul bland dom som ska anordna hippan, har hört på omvägar att det har varit bråk om detta, så vi får se