• Bröllop201187

2011-07-30 Någon mer som ska gifta sig?

Någon som tänker gifta sig på samma datum som oss?

Skulle vara roligt att ha någon att bolla lite ideér med, och se hur vi ligger i planeringar vice versa.

• Svar på tråden 2011-07-30 Någon mer som ska gifta sig?
  • Margris
    Bröllop201187 skrev 2011-07-13 22:47:28 följande:
    Jag kan bara önska att jag kommer att bli hippad, för här har det varit sådant strul bland dom som ska anordna hippan, har hört på omvägar att det har varit bråk om detta, så vi får se
    Usch va tråkigt! Vad kan det vara att bråka om? Jag kan inte förstå det faktiskt. Det gäller ju en vän eller släkting, det är väl bara att ställa upp även om det är nåt man själv kanske inte vill göra.
  • Bröllop201187
    Margris skrev 2011-07-13 22:51:31 följande:
    Usch va tråkigt! Vad kan det vara att bråka om? Jag kan inte förstå det faktiskt. Det gäller ju en vän eller släkting, det är väl bara att ställa upp även om det är nåt man själv kanske inte vill göra.
    Jo det är inte kul, dom har blivit sur för att dom kommit med det så sent och vice versa, men vi får se...

Man kan juh bara hoppas....
  • Margris

Men att det ska bli hippa kan ju inte komma som någon överraskning....man får väl hålla schemat lite öppet tycker jag...

• Bröllop201187
    Margris skrev 2011-07-13 23:02:46 följande:
    Men att det ska bli hippa kan ju inte komma som någon överraskning....man får väl hålla schemat lite öppet tycker jag...
    Jag håller med dig till 100%
  • Margris

Har haft en händelserik dag och kväll må jag säga...

Varit på Spa
    Ätit på restaurang
    Fixat en kuvertlåda till bröllopet
    Räddat en fladdermus

Inte varje dag jag är så aktiv ; ) 

• Winterfresh

Här räknar jag nästan med att bli hippad imorgon. Enda helgen som jag är ledig innan bröllopet stundar.
    + att svägerskan nästan försagt sig när jag sa lite på skoj att denna helg skulle jag resa bort från fredag kväll- söndag kväll. Då frågar hon om någon skvallrat..*S*

På måndag är det träff med prästen så man äntligen kan skriva vigselprogrammen. Sitter just nu och skriver en presentation om varje gäst (vänner och de från min sida) skall sedan mailas över till toastmadamen som skriver resten... :)
    Sen är det mesta klart, kanske skulle börja gå lite i skorna så man slipper få jordens skoskav av dem...

• Margris

Jag blev hippad igår! Tala om att jag blev överraskad när dom kom och hämtade mig!!! Jag var så övertygad om att det skulle bli måndagen innan vi gifter oss. Fick en helt underbar dag på spa, sedan åt vi en underbar middag och kvällen avslutades på puben med några god öl. En perfekt hippa Skrattande

• Winterfresh

Hippad igår... :) Nog haft min underbaraste dag på länge :)

Blev väckt av svägerskan kl 6 på morgonen, var bara att klä på sig det man blev tilldelad, ta en banan i bilen och sitta med en liten flaska skumpa *som jag sprade ett par timmar*
    Började med frukostbuffé på Clarion Hotel med 2 svägerskor, syster och tärnan.
    Fortsatte sedan med ögonbindel till en guldsmed som tärnan känner.
    Där fick vi alla göra en sak var som vi ska ha på bröllopet. För min del blev det en enkel silverring, ska försöka lägga in bild här när jag har mer tid.
    Sen blev det återigen ögonbindel för att åka iväg till stadsparken för picknick och första tävlingen...sambo fick samma tävling och vi får veta vem som vann på bröllopet...Jag skulle äta en stor skål chokladpudding utan sked *älskar chokladpudding...tills igår* :)
    Sen skulle jag ha en blöjbytartävling med varfri okänd person med ögonbindel, visade sig dock att det bara var jag som hade ögonbindel :)
    frågade ut 10 gifta par efter äktenskapstips och fick klippa 5 st tvättrådslappar från 5 kalsonger.
    Skulle få naglarna målade av en okänd kille.
    Skulle sälja plyschblomman jag hade och lyckades få den såld för 100:-
    Sen blev det en paus hemma hos tärnans mamma med en kanna vatten (behövdes efter x antal små-skumpaflaskor) och en lång skön dusch. sen var det bara att svida om till kvällsoutfiten :) och åka ner på stan igen.
    Blev middag på Harry´s och sen lite krogbesök där jag skulle tigga till mig 5 drinkar, men då jag hade sovit som en kratta natten innan och hade gruvligt ont i ryggen ville jag avbryta kvällen och kom hem kl 00:30 överlycklig över en helt underbar dag med mina kära kompisar...En dag jag nog aldrig kommer glömma...

• Emmilie87

Igår hade jag min provsminkning på Make Up Store. Det blev jättebra :D Har hört rykten om att de öser på smink mot brudens vilja, men så var inte fallet. Hon frågade och gjorde så som jag ville :)

Idag har vi övat i kyrkan. Det var pirrigt!

Shiiit, mindre än två veckor kvar nu! :D :D :D

• Rickina

Idag är det dags för provhåruppsättning och provsminkning på mig och tärnan :D Det ska bli så spännande!

Svar på tråden 2011-07-30 Någon mer som ska gifta sig?