2011-07-30 Någon mer som ska gifta sig?
Någon som tänker gifta sig på samma datum som oss?
Skulle vara roligt att ha någon att bolla lite ideér med, och se hur vi ligger i planeringar vice versa.
Någon som tänker gifta sig på samma datum som oss?
Skulle vara roligt att ha någon att bolla lite ideér med, och se hur vi ligger i planeringar vice versa.
Skam den som ger sig, nu är vigselprogrammet klart , nu ska det bara skrivas ut 84 st. Får ta med och smygkopiera på jobbet i helgen...
PANIK!!!
Vår gitarrist verkar inte längre vara vidare sugen på att spela under vigseln... Någon som vet en bra gitarrist i Malmö-området som kan spela två låtar nästa lördag till ett rimligt pris???
Igår blev jag hippad :) Jätte mysigt med lite uppdrag på stan, relaxmys och middag.. Åh vilka underbara vänner man har !
Nu fick jag lite ork att ta tag i det sista ( är ju bara en vecka kvar nu :O !! ). Vi kör hårdträning på vals här hemma, och så har vi lite pyssel med bordsplaceringen och vigselprogrammen kvar..
6 dagar kvar brudar! :D Har en liten "kvar att göra" lista, men den ska nog minska i takt med dagarna :D
Är ni stressade och/eller nervösa? Era m2b, hur har de det?
Tänk tjejer...nu är det inte långt kvar :) om en vecka vandrar jag upp för altaret vid denna tidpunkt :)
börjar bli en smula nervös, drömmer så sjuka drömmar så det finns inte.
Har förstört kopiatorn på jobbet med alla mina utskrifter...*S* så måste hitta en annan lösning på resterande utskrifter...Får väl bli att sätta sig hemma och skriva ut...*pust* kommer ta slut på allt bläck i skrivaren...
M2B är nog ganska lugn tror jag...
Sa till honom igår kväll att det känns som jag jobbar dygnet runt...Heltid på jobbet där det är kaos sen kommer man hem och planerar och förbereder för att få en lugn nästa vecka...sitter på jobbet nu och ska jobba till 20:30 sen jobbar man 7-14 imorgon sen är den efterlängtade semestern äntligen här...och man kan ägna mer tid åt allt som ska göras och fixas...Köpa läsk och hämta alkoholen på bolaget...
Blev hippad igår, bortrövad på morgonen och sedan Helikopter tur följt av picknick sedan uppdrag på stan! Hem fräscha till Sig och äta middag och sedan vidare till stadsfesten i härnösand! Med andra ord en helt underbar dag!
Har fått tillgång till festlokalen idag och har möblerat klart och dukat det mesta, himmel vilken tid allt tar. Har hållt på mer eller mindre hela dan och är iaf inte riktigt klart men men det tar sig.
I morgon ska jag förhoppningsvis handla det sista och ta en tur till vigsellokalen och greja lite där sen är det sista rycket på onsdag som gäller! För torsdag avviker jag o gubben ganska tidigt för att ha en mysig kväll tillsammans innan bröllopsdagen på fredag!!!