2011-07-30 Någon mer som ska gifta sig?
Någon som tänker gifta sig på samma datum som oss?
Skulle vara roligt att ha någon att bolla lite ideér med, och se hur vi ligger i planeringar vice versa.
Någon som tänker gifta sig på samma datum som oss?
Skulle vara roligt att ha någon att bolla lite ideér med, och se hur vi ligger i planeringar vice versa.
Ihhh.... Nu börjar jag märka av stressen... En del som återstår!!!
Fick panikartatat kontakta ny musiker i helgen och har fortfarande inte bestämt låtar till vigseln.
Måste skriva ut festprogrammen igen (då vi fick ett avhopp idag). Påverkar som tur var inte bordplaceringen så mycket, bara en stol som ska bort.
Låtlistan till festen är inte helt spikad än... Någon som vet en bra låt som man kan dansa med sin far till???
Tur att man har semester från och med onsdag!
Hade en dialog med min kropp igår..
kroppen tyckte att bästa sättet att hantera nervositet och stress vore att få bli lite sjuk, typ blåskatarr (om inte önskemålet om UVI godtogs), lite snuva och ont i hals och huvud. "Vore toppen!" - tyckte kroppen.
Jag kände dock att kroppens lösning på saker och ting kanske inte kändes helt optimalt i nuläget och bombar därför kroppen med tranbärsjuice, vitlök och guaranatabletter. Såhär 1,5 liter tranbärsjuice, 4 stora klyftor vitlök och 6 guaranatabletter (och 30 timmar) senare så känns det faktiskt lite bättre.
Förhoppningsvis så håller jag mig pigg och kry tills lördag.
Idag hade jag en sista provning av klänningen och den sitter ännu bättre än sist! (trots min noga följda 10-veckors godisdiet.....) Imorrn ska vi dra på den igen och prova tillsammans med smyckena (som jag inte tänkte på att ta med mig idag) och så ska vi prata igenom dagen och vad som händer när tillsammans med tärna och best man.
Imorrn blir det nog f.ö. bröllopspyssel för hela slanten, alla dygnets vakna timmar om listan ska bli kortare innan lördag. Och så ska det inhandlas en väst till m2b.
Margris: haha, godisdieten verkar funka bäst om man köper alla former av godis man gillar och råkar vara sugen på just för stunden. chips, lösgodis, glass - you name it! vilken dag i veckan som helst, inga restriktioner.
Det är faktiskt helt otroligt att jag kom i klänningen och att den helt plötsligt bara satt så himla bra. Helt sjukt. Jag var helnervös över att ha blivit för tjock för den - just med tanke på allt skräp jag har satt i mig sen början av sommaren- och trodde jag skulle stå här och behöva fixa en ny klänning. Thank God I didn't have to!
Verkar förresten som att ni ligger bra till inför er dag? Woho!
Oj, jag känner mig stressad och har inte hälften kvar att göra av vad vissa av er skrivit. Vi får inte tillgång till lokalen förren på fredag, så där kan vi inget fixa ännu, men vi har förberett allt så det går smidigt på fredag. Vi ska köpa färskvarorna till baren, lime, citron, juice och mjölk. Sen ska vi köpa lite fler ljus, putsa upp lite silverljusstakar... ja, mer än då är det nog inte.
Sen är det ju manikyr och vaxning och sånt som står på schemat också :D
Fick nyss ett samtal som gör att jag nu får göra om hela bordsplaceringen..*suck* 6 personer som ej kommer då deras båt gått sönder...Så nu är det bara att sätta sig och göra om hela bordsplaceringen så alla har någon att sitta med och slippa massa tomma platser...Sicken jäkla tur de inte ringde ikväll, för ikväll kommer allt skrivas ut...Sen är vi klara med alla förberedelser ;)
Jisses så härligt med känns...inhandlade läsk, loka och kritor till barnens festprogram nu på förmiddagen :)
Kanske man hinner slappa och få ryggen att må bra innan lördagen....så gruvligt ont i ryggen och går det inte över kommer jag nog inte kunna gå på söndag med tanke på vad klänningen väger...
Nu återstår bara dukningen på fredag och servettvikning som svågern nog ska få göra..*S*
S2011: Det låter ju som en diet tom jag skulle kunna hålla
Jo vi ligger ganska bra till i planeringen har fixat till vigselstället ikväll så det bara lite små fix kvar där. Men dessvärre så gick min bil sönder nu idag så här står vi 3 dagar innan bröllopet utan bil!!!! Vi kan ju låna av släkten men det känns ju inte så kul....
Winterfresh: Tur i oturen att ni inte skrivit ut allt redan. Varför har du ont i ryggen?
Faaan, regn på lördag! :( Känns inte så kul
Känns som om det har svängt en hel del i väderprognoserna, så det det vänder kanske ingen
Lycka till på lördag flickor=)
Jag ska njuta av att se Trolljentan gifta sig=)