2011-07-30 Någon mer som ska gifta sig?
Någon som tänker gifta sig på samma datum som oss?
Skulle vara roligt att ha någon att bolla lite ideér med, och se hur vi ligger i planeringar vice versa.
Någon som tänker gifta sig på samma datum som oss?
Skulle vara roligt att ha någon att bolla lite ideér med, och se hur vi ligger i planeringar vice versa.
Nu har vi fått våra papper tog 3 veckor att få dom =)
Okej, men då kan jag känna mig lugn :)
Måste verkligen skaffa kuvert och frimärken så jag kan skicka iväg hindersprövningen + namnändringen...
Träffade cateringfirman igår och gick igenom massor :) så nu kan man bocka av det...
Väntar på att klänningen ska komma, ska dit på lördag och fråga hur det går :)
Ringarna blir klara vid 17/6...Lång väntan..*S*
Ska lägga över ansvaret för festprogrammet på toastmadammen, känner att jag inte riktigt hinner med det.
Sitter med bordsplaceringen och ska försöka få ihop det.
Börja handla på oss snask, läsk, loka, lättöl from slutet av denna månad så man slipper ta allt sånt på en gång, ett besök på bolaget blir det i slutet av juni eller efter att skattepengarna har kommit :) får tillbaka 12000:- så det täcker en hel del av bröllopet...*lättnad*
Ringa och prata med prästen, tycker de kan ringa men lika bra att ringa och kolla när de tänkt höra av sig :) *kontrollfreak*
Barnen ska få sig lite kläder och skor också, men det hinns med...Beställa löparna till borden och sy klart bordsdukarna...
Så har lite att pyssla med samtidigt som man ska jobba 100% + ta hand om en familj..*S*
Börjar namnändringen gälla automatisk efter vigseln? Behöver vi göra nåt mer än skicka ansökan om namnändring tillsammans med hindersprövningen?
Idag kom min efterlängtade klänning!! Ååååh va fin den är!
Har bara tittat lite på den hittills, ikväll ska jag prova den också!
Är sååå nervös, vad gör jag om den inte passar?!?!??!
Och nästa vecka kommer ringarna! Här går det framåt!
Vi fick tillbaka vårt hindersprövning idag så nu är det bara att köra : )
Vi har även köpt kostym till sambon.
Yes yes, nu är mammas namnbyte klart och nu tar mitt bara någon vecka. Sen iväg med hindersprövning.
Mina smycken kom igår också. Blev riktigt nöjd så nu känns det lite lugnare igen (Kanske är jag lite för lugn? )
Nu ska jag bara beställa ringen och åka till en sömmerska som kan ta in klänningen lite. Resten med dukar och festprogram och allt vad det heter får vänta till juni.