• Bröllop201187

2011-07-30 Någon mer som ska gifta sig?

Någon som tänker gifta sig på samma datum som oss?

Skulle vara roligt att ha någon att bolla lite ideér med, och se hur vi ligger i planeringar vice versa.

• Svar på tråden 2011-07-30 Någon mer som ska gifta sig?
  • Bröllop201187
    Winterfresh skrev 2011-03-31 19:57:47 följande:
    Suttit och kikat runt lite och hittat de löpare jag vill ha :)
    I organzatyg och skitsnygga :) så himla nöjd. 9 meter - 189:-
    Blir till att skicka iväg en beställning  i mitten av nästa månad....kommer bli så himlans snyggt...
    Vart hitta du organzatyget för det priset?
  • Oniq
    Winterfresh skrev 2011-03-31 20:31:53 följande:
    www.wedshop.se/ProductView.asp?ArtNr=030-0028...

har inte kollat vad frakten är ännu men känns som det kvittar då jag helst av allt vill ha organzatyg som löpare...
    49:- :)  Inte så farligt för att vara ett svenskt företag :)
  • Winterfresh
    Oniq skrev 2011-03-31 20:47:23 följande:
    49:- :)  Inte så farligt för att vara ett svenskt företag :)
    Det var verkligen inte farligt :)
  • Bröllop201187

Finns det ingen av er som har en jobbigt och tjatig svärmor?

• Winterfresh
    Bröllop201187 skrev 2011-03-31 20:56:49 följande:
    Finns det ingen av er som har en jobbigt och tjatig svärmor?
    Nja inte så farligt faktiskt. Hon sa direkt när hon fick inbjudan att hon kunde göra tårtan och baka kakor(?) men var bestämd och sa att tårtan skall fixas av annan.
    Hon frågade även om hon skulle sy klänningen (riktigt duktig) men vill ha massa broderier och pärlor på min så blev svårt för henne.
    Svärfar är därimot lite värre...*S* han tycker det är oerhört onödigt med personal till maten...Vilket cateringfirman har som regel att ha personal med när man serverar vid bordet.
    Han är lite sur för att barnen kommer vara hos mormor och morfar från dagen innan...Och att vi inte ens frågat svärföräldrarna om de kan ta barnen. Nu är det ju bara så att pappa sa direkt att barnen kan vara hos dem :) och jag litar mer på mina föräldrar än sambons *S*

Får väl se hur det blir nu när bordsplaceringen osv skall göras, de tyckte att vi ska beställa all alkohol från bolaget och spara kvittot, det som blir över skall vi gå tillbaka med och få pengarna tillbaka...Känns som att det som blir kvar kan vi lika väl spara då vi kommer beställa från tealob och redan där sparar massa pengar :)
  • Winterfresh
    Bröllop201187 skrev 2011-03-31 21:18:00 följande:
    Tealob? Vad är det? 
    En svensk sida som säljer alkohol billigare än systembolaget. www.tealob.com
  • Bröllop201187
    Winterfresh skrev 2011-03-31 21:23:27 följande:
    www.tegalob.com  ska det vara
    Då vet jag vad det är ska beställa därifrån själv....

Men det är juh frågan om samtidigt om man tjänar så mkt på att beställa därifrån eftersom frakten blir ganska saftig... 
Svar på tråden 2011-07-30 Någon mer som ska gifta sig?