2011-07-30 Någon mer som ska gifta sig?
Någon som tänker gifta sig på samma datum som oss?
Skulle vara roligt att ha någon att bolla lite ideér med, och se hur vi ligger i planeringar vice versa.
Någon som tänker gifta sig på samma datum som oss?
Skulle vara roligt att ha någon att bolla lite ideér med, och se hur vi ligger i planeringar vice versa.
O jisses, vad alla hunnit med! men det kanske lätta blir att mans er det som andra gjort men som man själv inte hunnit med ännu istället för att titta till det man faktiskt redan har fixat.
Jag litar till att jag inte ska jobba mer än pyttelite från juni fram till bröllopet. Så jag tar tag i mat och festprogram, sy dukar och allt vad det heter då.
Men som sagt. Ringen och hindersprövningen är det som känns brådskande just nu.
Hur är det med nerverna allaihop? Börjat pirra?
Ja det pirrar, och mardrömmar nästintill varje natt =(
Att inget ska bli så som vi vill ha det
Oj vilken fart det är på er :) Själv har jag inte riktigt orkat ta tag i saker och ting... Mitt största problem just nu är att klänningen kanske inte kommer att passa, har upptäckt att jag är gravid igen :).. Så jag vet inte riktigt om man törs chansa, borde nog kika ut nån reservklänning..
Har iaf testat frisyr (super nöjd !), ringen är på g, skorna har kommit, tårta och mat är bestämt och ansvaret är flyttat från mig till diverse släkt :) .. Väntar på några osa, försöker fixa bordsplacering och fixa en lösning för solosång..
Hur lång tid tar det innan man får tillbaka hindersprövningen? Vi ansökte för snart två veckor sen...
Det kunde ta upp till 6 veckor har jag för mig att det stod på hemsidan =)
Och sedan under sommaren ska det juh vara semester på statliga verk så få iväg papperna nu så dom inte ´´råka slarva bort dom´´