• Bröllop201187

2011-07-30 Någon mer som ska gifta sig?

Någon som tänker gifta sig på samma datum som oss?

Skulle vara roligt att ha någon att bolla lite ideér med, och se hur vi ligger i planeringar vice versa.

• Svar på tråden 2011-07-30 Någon mer som ska gifta sig?
  • Winterfresh
    Bröllop201187 skrev 2011-03-31 21:37:57 följande:
    Då vet jag vad det är ska beställa därifrån själv....

Men det är juh frågan om samtidigt om man tjänar så mkt på att beställa därifrån eftersom frakten blir ganska saftig... 

Går ju att räkna ut vad frakten blir + räkna ut vad det skulle kosta att handla på systembolaget hemma.

• Winterfresh

Så då har man varit och provat ringstorleken och smeden sätter igång och fixar iordning våra ringar.
    Får hämta dem 17/6...Känns som en evighet tills dess...
    Så då kan man bocka av den delen...
    Idag går inbjudningen ut, så nästa vecka ska vi åka och hämta anmälningarna hos svärföräldrarna så man kan kolla hur många dukar jag måste sy...

Hoppas ni alla får en underbar helg...Här ska vi iväg på 3 årskalas till stora sonens kompis med grillning på kvällen, sen måla lite tak :/ och nåt träningspass skall nog kunna klämmas in...

• Winterfresh

Hur går det för er med alla planeringar???
    Här har det börjats sy dukar...har 15 tygbitar 140x300 som skall zick zackas och raksömmas :)
    Men har totalt fastnat på vad jag ska för dekoration på borden, ljuslyktor är fixade men vad mer skall man ha..*suckar*

• Margris

Det känns som att det är ganska lugnt för tillfället, Håller på med det sista finliret på inbjudningarna innan beställning. Bordsplaceringen är prel.klar. Har börjat fundera på bordsdekorationer lite. Hade tänkt att odla gräs så det ska jag prova att göra så jag vet hur många veckor det tar...:)

• Willowfield
    Margris skrev 2011-04-08 11:13:48 följande:
    Det känns som att det är ganska lugnt för tillfället, Håller på med det sista finliret på inbjudningarna innan beställning. Bordsplaceringen är prel.klar. Har börjat fundera på bordsdekorationer lite. Hade tänkt att odla gräs så det ska jag prova att göra så jag vet hur många veckor det tar...:)
    Odla gräs, menar du sånt där långt gräs?
  • Oniq
    Margris skrev 2011-04-08 11:13:48 följande:
    ...röka på? ;)
  • Margris

Haha...kattgräs! Lite bilder på vad jag hade tänkt mig :)

• Willowfield

Urtjusigt.. vilken toppenide, den snor jag nog rätt av :)

• Margris

Gör det! Billigt är det också, tror jag betalade 17:- för en stor påse med frö :)

• Winterfresh
    Margis: Läckert, det där snor nog jag också. Stått och kollat på såna frön på Bauhaus, 3 årige sonen tyckte vi prompt skulle köpa såna så farmors katt kan få det...*S*

Varit iväg med tärnan idag och beställt hennes klänning...Gud vad fin den är :)
Svar på tråden 2011-07-30 Någon mer som ska gifta sig?