• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • Ninnnis

passionsblomman skrev 2010-10-07 13:46:00 följande:
      Jag vet inte? Jag har inte riktigt koll på hur länge preparaten påverkar kroppen?Jag borde kanske ringa min gyn och fråga....

Jag vet ju inte om det är korrekt, det är bara min hemmasnickrade teori...

• Ninnnis

passionsblomman skrev 2010-10-07 13:48:42 följande:
    Ninnis, HUR har det GÅTT nu på VUL då????För du har varit iväg va?

Inlägg 3377

• passionsblomman

Ninnnis skrev 2010-10-07 13:45:13 följande:
    Nu hade jag 14 (enligt läkaren fina) ägg som ska plockas på måndag, så era lyckönskningar kommer väl till pass då 

Inte nog med att jag är ryggskottad och headbangad, jag är visst blind också!

FJORTON ägg är ju kanoners!!! TÄNK om du får ut alla 14 och så massbefruktning och ett helt fotbollslag till frysen! Det är ju suveräna förutsättningar, faktiskt!

Ojojoj, vad detta är spännande!
    Hur mår du? är du svullen och spänd och öm eller hur känns det?

• Soldemor

Nu hade jag 14 (enligt läkaren fina) ägg som ska plockas på måndag, så era lyckönskningar kommer väl till pass då 

Vsd roligt! Lycka till på måndag! *ber förbön för Ninnis 14 små fina ägg*

• Ninnnis

passionsblomman skrev 2010-10-07 13:55:41 följande:
      Inte nog med att jag är ryggskottad och headbangad, jag är visst blind också! FJORTON ägg är ju kanoners!!! TÄNK om du får ut alla 14 och så massbefruktning och ett helt fotbollslag till frysen! Det är ju suveräna förutsättningar, faktiskt! Ojojoj, vad detta är spännande!Hur mår du? är du svullen och spänd och öm eller hur känns det?

Läkaren frågade om jag var svullen, hade huvudvärk och rejäla flytningar (ursäkta). Jotack, huvudet på spiken, kan man säga... Men mentalt mår jag bra och är förväntansfull.

Kvaliteten är ju viktigare är kvantiteten, men visst känns det tryggt om det blir en bra skörd.

• Ninnnis

Soldemor skrev 2010-10-07 13:57:54 följande:
      Vsd roligt! Lycka till på måndag! *ber förbön för Ninnis 14 små fina ägg*

Oh, tack så mycket! När det kommer från dig så borde det ju hjälpa lite extra

• ingenjörsbruden

Jisses vilket äggläggande!!!! Så roligt o härligt!!!

Jamen man kan faktiskt behöva lite lyckönskningar för ibland så undrar man vad de sysslar med när de kör med VUL-apparaten.... men det hänger kanske ihop med om de är duktiga eller ej....

Här ska hållas tummar o tår o händer o knän o  o o ja ALLT på måndag!

Hur länge ska sen fotbollslaget bakas innan återföring?

Är så glaaaaad för din skull!

• Ninnnis

Läkaren sa att de skulle hålla lite extra koll så jag inte blir överstimulerad, så de gjorde nog rätt i att inte sätta in det tunga artilleriet i hormonstimuleringen.

Ingis, återföring kan bli allt från tisdag till lördag. Det bestämmer de först när de ser hur äggen uppför sig efter befruktning tror jag.

• ingenjörsbruden

passionsblomman skrev 2010-10-07 13:44:49 följande:
      Fnissade? Min mamam började asgarva när jag berättade. Och sjläv hade jag noll medlidande. -Herregud vad har hänt??? -Jag sprang in i dörren, kolla värsta bulan!-Men åååh! jag trodde ju att du hade SKADAT dig!-Men jag HAR ju skadat mig! -Gaaaah! *stampar iväg tillbaka till sovrummet*

Okejdå...jag ASGARVADE....o hade inte heller haft ngt medlidande....
    Jag är stum av beundran att du inte började garva själv.....för det hade nog jag gjort....INTE så lämpligt kanske...hahahahaha

• Ninnnis

Hoppas det blir återföring på onsdag eller torsdag, för mormors begravning är på fredag i Småland...

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans