• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • passionsblomman

Daa, Ja huvudvärken känns jobbig mentalt, eftersom den förra vändan bara stegrades ju mer hormoner som sprayades in i kroppen. Alltså är det troligt att den gör det nu med och då är det närmare 14 dgar av skallebank att vänta. Och Ipren och sådana lite mer effektiva tabletter ska man ju inte ta inför behandlingen, så det blir att klara sig på Panodil och så.

• Aleta

Ajajaj, Passionsblomman, vad jobbigt! Både rygg och huvud!

Hurra för lilla Elise som är så duktig!

• ingenjörsbruden

Stackars Blommis! *kramar om*
    Förlåt...men jag fnissade faktiskt lite när jag för mitt inre ser hur herr Blommis springer rakt in i dörren â la gammal svartvit komedi.

O va bra det går för lilla Elise! Undrar osså hur snart är snart.

• Ninnnis

Blommis, jag måste erkänna att jag tog "rejälare" huvudvärkstabletter fram till hormonstimuleringen. Jag tänkte att det väl inte kan göra någon större skada under nedregleringen? Det är ju i princip som att ta det innan mens i en vanlig cykel så det borde väl vara ok?

• passionsblomman

ingenjörsbruden skrev 2010-10-07 12:55:07 följande:
    Stackars Blommis! *kramar om* Förlåt...men jag fnissade faktiskt lite när jag för mitt inre ser hur herr Blommis springer rakt in i dörren â la gammal svartvit komedi. O va bra det går för lilla Elise! Undrar osså hur snart är snart.

Fnissade? Min mamam började asgarva när jag berättade.

Och sjläv hade jag noll medlidande.

-Herregud vad har hänt???
    -Jag sprang in i dörren, kolla värsta bulan!
    -Men åååh! jag trodde ju att du hade SKADAT dig!
    -Men jag HAR ju skadat mig!
    -Gaaaah! *stampar iväg tillbaka till sovrummet*

• Ninnnis

Nu hade jag 14 (enligt läkaren fina) ägg som ska plockas på måndag, så era lyckönskningar kommer väl till pass då 

• passionsblomman

Ninnnis skrev 2010-10-07 13:44:03 följande:
    Blommis, jag måste erkänna att jag tog "rejälare" huvudvärkstabletter fram till hormonstimuleringen. Jag tänkte att det väl inte kan göra någon större skada under nedregleringen? Det är ju i princip som att ta det innan mens i en vanlig cykel så det borde väl vara ok?

Jag vet inte? Jag har inte riktigt koll på hur länge preparaten påverkar kroppen?
    Jag borde kanske ringa min gyn och fråga....

• Ninnnis

Blommis, ryggskott, huvudvärk och sprayande låter som en dålig kombo *kramar om*

Men jag fnissade också lite åt din sambos eskapader...

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans