• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • Parnassia

Här kommer en till från granntråden som tittar in och bara måste få hälsa till Panzerfaust, Heloise och Elise!

Jag sitter här med tårarna i ögonen efter att ha läst Panzers berättelse och hoppas av hela mitt hjärta att allt ska gå bra för er allihop!

Kram!

• Ore

Äsch, hinner inte leta efter varken PB:s eller Panzers inlägg längre. Skickar en kram till familjen Heloise, Panzer och Elise, och tycker det är tur att allt gick bra... Får försöka läsa senare...

Jag kanske är ett känt namn för några här, men jag har inte hunnit med två trådar och ole dole doffandet valde den andra då...

Kram på er alla, nu ska vi på ett-årskalas här...

• Ninnnis

Aleta skrev 2010-10-06 18:29:03 följande:
    Alla trådisar som vill vara med uppmanas höra av sig till min inbox för ett viktigt meddelande.

Oh, jag inboxar på en gång!

• muggles

En till från granntråden:

letade efter Panzerfausts inlägg om Elises födelse och herregud, det var så bra beskrivet så jag sitter här på jobbet och får tårar i ögonen (och jag är nomalt inte lättrörd av mig). Jag håller alla tummar och tår att Elise och hennes föräldrar klarar den svåra tid som ligger framför dem...

*tassar ut igen*

• Ninnnis

Pratade med min bror igår och deras lilla dotter på drygt 2 månader sover 10-timmarsnätter Inte alltid, men ibland. Annars sover hon åtminstone 6-7 timmar i sträck. Det kan såklart ändras, men det måste vara underbart.

• melondoft

Det där med bra nätter har vi haft turen att få. W har sovit hela nätter sen han var ca 2½ månad. Hela nätter innebär att han lägger sig vid 22-23 och vaknar mellan 9-10.30 ungefär. Ibland vaknar han nån gång på natten men det är väldigt sällan. Med tanke på att jag själv är en nattmänniska och är vääldigt dålig på att komma i säng i tid så uppskattas det otroligt mycket att han sover så länge. Jag skulle aldrig palla att komma upp vid 6 på morgonen... Men så lägger han sig ju rätt sent också.

• Ninnnis

Måste än en gång poängtera hur härligt det är att lilla Elise engagerar så många från såväl denna som granntråden. Heloise och Panzer, jag hoppas ni är riktigt STOLTA över er bedrift!

• Ninnnis

Melondoft, det låter som att din W har ungefär samma tider som min brorsdotter. De är också kvällsmänniskor så de är överlyckliga

• melondoft

Ja, första 2½ månaderna var INTE roliga då W var mer nattmänniska än oss och ibland inte somnade förrän runt 3-4-5 på morgonen... men sen hände nåt och det blev en tväromställning. Bara att hoppas att det håller i sig sen när han börjar på dagis. :)

• Ninnnis

Hej Ore! Kul att se dig Hoppas ni har det bra och att lillkillen växer och frodas.

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans