bröllop i Norrköping 2011!!
Vi ska gifta oss i Norrköping 2011. Finns det fler som ska det och som vill dela med sig av era erfarenheter och planering? häng med i tråden!!
Vi ska gifta oss i Norrköping 2011. Finns det fler som ska det och som vill dela med sig av era erfarenheter och planering? häng med i tråden!!
Har ni bokat frisör och smink än? Var ska ni göra det?
Är det någon som vet nått mer om Barberar'n? Jag har preliminärbokat där, fick ett väldigt bra intryck + att de hade bra priser! Annars har det inte varit så lätt för mig att hitta frisör... Vi bor ju i Sthlm, så jag har jättedålig koll. Preliminärbokade först både på Modeströmmen och Hair'n Beauty, men ingen av dem kunde sen pga semestrar och sånt.
Tänkte gå till Make up store eller face och få en konsultation och sen sminkar jag mig själv. Men vi ska vara ute i skärgården (Arkösund) så det blir lite långt att resa bara för lite make up och jag gillar inte tidiga morgnar Frisören däremot tänkte jag ta halvvägs ut på vikbolandet i Östra Husby.
Lycka till med allt planerande!
Har varit på provning på Rafaela idag! Åh, jag är så "kär" i min klänning Jag vill inte ta av den, jag kommer vilja förnya våra löften varje år....för att få ha min klänning på mig
jag börjar bli nervös! tänk om inte DJ: kommer? tänk om min frisyr inte håller! tänk om gästerna tycker det är en astrist fest! min älskling tycker att vi har det bra utan att vara gifta(det var han som friade..) det börjar bli kalla fötter hos oss kan jag lova! Allt annat är fixat, det är bara jag som velar om jag ska fixa hår och smink själv eller om jag ska köpa tjänsten.. Mina svärisar ffa svärmor bråkar om att vi ska ha barnfritt och har inte frågat ett ord om hur det går med förberedelserna bara för att älsklingens syterbarn inte får komma då de är under 12 år!! Hon säger dessutom att det där har jag inte tänkt på!! MORR!! Det där är hennes enda sons kommande bröllop!! Det är alltså viktigare i hennes värld att barnen är med än att sonen ska gifta sig! Systern är lika jobbig hon för hon har inte ens försökt att få barnvakt för hon räknar så kallt med att vi ska ändra oss!! Av 65 pers bjudna är det 2 som bråkar och det ska vara de som står oss närmast!! GRRR!
Hur skulle det se ut om vi gick med på att systerns barn får vara med men ingen annas för flera av våra gäster har barn som inte kan komma den kvällen! Dom fattar inte och vi blir galna! Tänk att det alltid tar fram det sämsta hos folk när det kommer till bröllop! i vår värld så är det bara underbart härligt!
Det blir säkert bra i slutet men det är trist just nu!
Hej!
Nu börjar det närma sig! Mindre än 1 månad kvar och min sambo börjar bli mer nervös än jag Hur går det för er? Nervösa? Försöker titta på alla grejer vi har bockat av på listan istället för att hänga upp mig på de saker som inte är klara. Det mesta är ju faktiskt fixat och det andra är på g. Tror att min möhippa blir i helgen men det trodde jag förra helgen oxå så vi får väl se
Ha det bra i vårsolen!
Wiiii! Om 20 dagar är det dags för oss! Jag räknar inte bröllopsdagen för det är ju dagen B
Vi har bara kvar att öva i kyrkan,m2b ska handla skor och jag ska till frisören för provuppsättning och så ska vi ev beställa bröllopskameror och godis....
Jag börjar bli rastlös...har inget kvar att göra nästan
Är så förväntansfull!