bröllop i Norrköping 2011!!
Vi ska gifta oss i Norrköping 2011. Finns det fler som ska det och som vill dela med sig av era erfarenheter och planering? häng med i tråden!!
Vi ska gifta oss i Norrköping 2011. Finns det fler som ska det och som vill dela med sig av era erfarenheter och planering? häng med i tråden!!
Vet ni om det finns något ställe ute i skärgården som inte kostar allt för mycket och där man kan få laga maten själv?
Tack så mycket! Vi ska gifta oss borgerligt ute i skärgården nånstans eller vart vi nu ska ha festen, så just kyrkan lär ju inte bli av. Men jag ska kolla upp allt det andra! Tack så mycket igen!
Nähä, nu blev det inte alls skärgården. Nu blev det visst landet vid min barngård. Nu undrar jag istället över ställen/personer som är bra på smink och håruppsättning här i Norrköping. Vet ni några sådana? Hur ska ni göra med det?
Vi ska gift oss i år 2011,dock inte bestämt datum. tror det blir kvillinge kyrkan. alla tips mottages tacksamt. Är det någon som vet något / bra fest lokal ?
Här är en till! Jag bor dock i Sthlm numera men är född och uppvuxen i Norrköping. Gifter mig med Daniel i sept/okt i år, men har ännu inte hittat ngn festlokal och passande kyrka... Börjar bli lite nervös att inte hitta ngt.
Har kikat på några ställen men inte hört några "recensioner":
- Rejmyre Gestgifveri
- Knäppingen
- Värdshuset Löfstad Slott
- Wreta Gestgifveri
Några erfarenheter från ngn av dessa ställen?
Har någon varit inne i Fredgagården? Vad är det för stil på inredning etc? Finns inga bilder på deras hemsida...