bröllop i Norrköping 2011!!
Vi ska gifta oss i Norrköping 2011. Finns det fler som ska det och som vill dela med sig av era erfarenheter och planering? häng med i tråden!!
Vi ska gifta oss i Norrköping 2011. Finns det fler som ska det och som vill dela med sig av era erfarenheter och planering? häng med i tråden!!
hej allihopa!
vi gifter oss i söderköping 18e juni 2011 och letar hotellrum för bröllopsnatten. Vart ska alla ni tillbringa den?
Har kollat runt på alla hotell som har bröllopssvit men det mesta är förstås redan uppbokat eller för dyrt, vi vill inte ge mer än 3000kr för det.
Jag blir jätteglad om ni har några tips!
Hallå på er!
Här är en till nrkpg-brud :)
Det är ju fler som har frågat efter lokaler och nu vet jag inte om nån redan tipsat om den här men Sörby Herrgård skulle jag vilja haft min bröllopsfest på. Tyvärr har vi för många gäster så får inte plats där, men på sommaren är det supermysigt tycker jag. Inga bostadshus i närheten så man "stör" ingen, ligger grönt och fint med fält och åkrar utanför och stora öppna ytor där alla kan röra sig fritt. Kolla in det! De har catering också.
http://www.sorbyherrgard.se
Angående frisör och så så tror jag på Style Station och Hair N Beauty. De sistnämnda gör massor av brudar och där finns allt på ett ställe (style station också) både smink och hår, slipper man flänga runt till olika ställen. Jag ska själv till Hair N Beauty :)
Hej! är det någon som vet mer om villa fidhem eller ska ha sitt där??
jag vet bara att det är fullbokat den 18e juni för bröllop för då tänkte vi hyra sviten men den var tagen :-P
alla tips på bröllop i norrköping :)
villa fridhem är jättefint och JÄTTEDYRT!! förra årets priser var 2000 kr/kuvert! det gick fetbort!
Nu har min älskade hämtat ringen! jag har inte fått se den och han har gömt den.. jag döör av nyfikenhet! Idag kom mina saker från bröllopsbubblor.se. det var jättebra grejer! Jag är alltid lite skeptiskt till att skicka efter saker men det var verkligen jättebra leverans och snabbt och smidigt så det kan jag rekommendera!
Den 18 juni ska vi också gifta oss utanför Norrköping men tydligen är det en enorm konferens i staden den dagen så Norrköpings hotell rum är uppbokade.. I alla fall dubbelrummen. Så Norrköping och hoell lite utanför staden är rätt fulla, men samtidigt kan sviterna kanske vara lediga om de inte har bokat upp dem med. Vet inte vilket företag det är som har konferensen men det måste vara något väldigt stort.. Typ Holmen eller Siemens kanske?
Hotell Laurenti verkade gulligt :) Det kanske ligger för långt från Norrköping så det kanske inte är uppbokat. Annars är förslagen man får upp närmast i Linköping..