• vickanofilip

bröllop i Norrköping 2011!!

Vi ska gifta oss i Norrköping 2011. Finns det fler som ska det och som vill dela med sig av era erfarenheter och planering? häng med i tråden!!

• Svar på tråden bröllop i Norrköping 2011!!
  • TrueLove

Wow!!

Måste ta tag i det mesta.Känner ingen ork.Tar det efter min semester i Thailand.Glad

Vi har lokal bokad,ringar köpta,make up fixad (bästa Giselle på Mist Stockholm Hageby).frisör fixad.Vet hur vi vill ha allt.Nu är det bara att ta tag och boka det också.Har lite ont om telefontid då jag jobbar hela dagar.Men ska ta tag i det snarast!Juli är snart här,snabbare än man tror....

• Ylviz

Söker en duktig FOTOGRAF? Ville helst ha Karin Froom men hon var upptagen. Alla tips mottages tacksamt!

Kyrka, Präst, Festlokal, Klänning, Band är fixat

4 juni i Arkösund smäller det!

Lycka till allihopa!

• linalindberg1984

här är en till!!! söderköping 110611 smäller det!! kyrkan bokad, ärsten bokad, lokalen bokad...

var på rafaelas i veckan..men har inte bestämt mig ännu....men som sagt hon vet vad hon talar om

tips på fotograf ..http://fotografmatilda.nu/brollop/

• vickanofilip

nu är det mesta klart. fotograf klar,ring,präst lokal inbjudning musik kläder till alla.blommor.. bara hår och smink kvar!

• Alex84j

Vickanopilip: har skickat ännu ett mail till dig ang. getå =)

• MrsÅkerlund

Hej!
    Jag är ny här och det bestämdes igår att vi ska gifta oss här i augusti. Hjälp! Jag har tittat lite på budget, lokal och så vidare, och det bara snurrar i skallen. Vi ska vara ca 50 personer, borgerlig vigsel och i Norrköpingskrokarna. Har tittat lite på Fredgagården. Hur mycket kostar dem om man fixar mat själv?

Har ni några andra tips på lokal? Var ska ni gifta er? Är alla datum redan uppbokade? =/

• Alex84j

Hej!
    Jag ringde Fredgagården och de hade fått ny ägare och skulle höra av sig så fort de vet mer.
    Kan tipsa om Getå hotell =)

• prinsessanogrodan
    Alex84j skrev 2011-01-30 08:31:50 följande:
    Hej!
    Jag ringde Fredgagården och de hade fått ny ägare och skulle höra av sig så fort de vet mer.
    Vi har fått ett jättebra bemötande på Fredgagården! Vi gifter oss 4/6 2011 och har bokat Fredgagården Dom verkar vara väldigt lätta att ha att göra med.  Deras inställning verkar vara att allt går att ordna, inga problem med nåt. Vi har fått en jättebra känsla där. Han i köket (tror han heter Stefan) verkar kunna laga vad ni än ber honom om. Vi trodde att vi skulle hålla oss till bröllopsmenyn de har på sin hemsida, men så är det inte. Han ger oss förslag och sen väljer vi. Rekommenderar Fredgagården!
  • prinsessanogrodan
    Alex84j skrev 2011-01-30 08:31:50 följande:
    Hej!
    När gifter ni er?
  • Alex84j
    prinsessanogrodan skrev 2011-01-30 11:32:13 följande:
    När gifter ni er?
    Troligtvis sommaren/hösten 2012. Vi fick också trevligt bemötande på fredgagården. De skulle höra av sig när de hade planerat upp hur bröllopen blir med de nya ägarna.
Svar på tråden bröllop i Norrköping 2011!!