bröllop i Norrköping 2011!!
Vi ska gifta oss i Norrköping 2011. Finns det fler som ska det och som vill dela med sig av era erfarenheter och planering? häng med i tråden!!
Vi ska gifta oss i Norrköping 2011. Finns det fler som ska det och som vill dela med sig av era erfarenheter och planering? häng med i tråden!!
Wow!!
Måste ta tag i det mesta.Känner ingen ork.Tar det efter min semester i Thailand.
Vi har lokal bokad,ringar köpta,make up fixad (bästa Giselle på Mist Stockholm Hageby).frisör fixad.Vet hur vi vill ha allt.Nu är det bara att ta tag och boka det också.Har lite ont om telefontid då jag jobbar hela dagar.Men ska ta tag i det snarast!Juli är snart här,snabbare än man tror....
Söker en duktig FOTOGRAF? Ville helst ha Karin Froom men hon var upptagen. Alla tips mottages tacksamt!
Kyrka, Präst, Festlokal, Klänning, Band är fixat
4 juni i Arkösund smäller det!
Lycka till allihopa!
här är en till!!! söderköping 110611 smäller det!! kyrkan bokad, ärsten bokad, lokalen bokad...
var på rafaelas i veckan..men har inte bestämt mig ännu....men som sagt hon vet vad hon talar om
tips på fotograf ..http://fotografmatilda.nu/brollop/
nu är det mesta klart. fotograf klar,ring,präst lokal inbjudning musik kläder till alla.blommor.. bara hår och smink kvar!
Vickanopilip: har skickat ännu ett mail till dig ang. getå =)
Hej!
Jag är ny här och det bestämdes igår att vi ska gifta oss här i augusti. Hjälp! Jag har tittat lite på budget, lokal och så vidare, och det bara snurrar i skallen. Vi ska vara ca 50 personer, borgerlig vigsel och i Norrköpingskrokarna. Har tittat lite på Fredgagården. Hur mycket kostar dem om man fixar mat själv?
Har ni några andra tips på lokal? Var ska ni gifta er? Är alla datum redan uppbokade? =/
Hej!
Jag ringde Fredgagården och de hade fått ny ägare och skulle höra av sig så fort de vet mer.
Kan tipsa om Getå hotell =)