• Orsakullan

Augustibrudar 2010 forts...

Förra tråden stängdes ner så jag tar mig friheten att göra en ny!

Vi gifter oss:
    7 augusti
    Trollmor 86
    Kickelina
    Lelay
    IdaEric
    Superstarfia
    Astro
    Sörön 10
    Katarina Michael  
    Orsakullan
    Kalmarbrud75

8 augusti
    Liilly

13 augusti
    Romaste
    Jenny Åström

14 augusti
    Moi Mokulat
    E o D Tholin
    germanbride
    Mrs Kay
    Empa83
    Annika Hbg
    Skimmra
    lyckan ler
    Huslycka

Jenny Malmö

21 augusti
    Varmiz
    VanessaB
    HeRo
    cire
    Glaca
    Ingvarsson
    Pernillamo

28 augusti
    cplusj
    Pemzan
    Tjena
    VB blivande VD
    fryser

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-27 15:22
    7 augusti
    Brud73

21 augusti
    evejo427

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-27 20:59
    7 augusti
    Fru Ekholm

21 augusti
    Irish

28 augusti
    Brallis 2010

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-28 14:00
    3 augusti
    MsNL

7 augusti
    evejo 427

21 augusti
    Brud73

28 augusti
    0Maria0
    MissGiggle

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-10 18:04
    21 augusti
    Bride in leather
  • Svar på tråden Augustibrudar 2010 forts...
  • Bride in leather
    empa83 skrev 2010-08-07 13:03:47 följande:
    Vad skönt!! det är så fruktansvärt att gå och vänta på svar... skönt att inte behöva tänka på det på bröllopet, blir sörre glädje nu bara;)   Jag var och hämtade min ring igår! det är så perfekt till mig, jag älskar den!   Stort GRATTIS och lycka till till alla som gifter sig idag!! kram på er.

empa83 skrev 2010-08-07 13:03:47 följande:
    Vad skönt!! det är så fruktansvärt att gå och vänta på svar... skönt att inte behöva tänka på det på bröllopet, blir sörre glädje nu bara;)   Jag var och hämtade min ring igår! det är så perfekt till mig, jag älskar den!   Stort GRATTIS och lycka till till alla som gifter sig idag!! kram på er.
    Ja det är helt galet att gå och vänta så.

Kul med ringen:)

EnilemmE skrev 2010-08-07 13:20:11 följande:
    Bride in leather skrev 2010-08-07 12:07:47 följande: Skönt med lättande besked!   Jag vill oxå ha min ring här nu!! Den är färdig på tisdag, så jag hoppas verkligen att vi kan hämta dem då.
    Ja det är jätteskönt.

Spring dit på tisdag och hämta den:)

• 23maj2009

En vecka kvar!! 
    Makalöst vad tiden har sprungit iväg.
    Jag känner att jag inte har någon som hellst koll nu.. vill bara att barnen ska somna så att jag får sätta mig och gå igenom och fixa osv.. men tyvärr har mina barn inga planer på att sova. Längtar efter min gubbe också.. han är på hojfest kombinerad svensexa.. men han kommer hem imorgon.

• Liilly

Nu börjar nerverna sätta fart! Idag gäller det och det är massor kvar att fixa!

Maten är inte helt klar än (exotik planka) uppdukningen är inte klar, min nagel(PÅ VÄNSTER RINGFINGER) har gått av, så jag måste få tag på nagelterapeften med. Frisören kommer kl 9 och vi ska träffa fotografen kl 12:30 och håll nu tummarna för att det inte kommer att regna mellan 12-15 i alla fall! :)

• Bride in leather
    Liilly skrev 2010-08-08 05:56:07 följande:
    Nu börjar nerverna sätta fart! Idag gäller det och det är massor kvar att fixa! Maten är inte helt klar än (exotik planka) uppdukningen är inte klar, min nagel(PÅ VÄNSTER RINGFINGER) har gått av, så jag måste få tag på nagelterapeften med. Frisören kommer kl 9 och vi ska träffa fotografen kl 12:30 och håll nu tummarna för att det inte kommer att regna mellan 12-15 i alla fall! :)
    Lycka till:)

Sicken mardröm med nageln,hoppas du får tag på henne.

Håller tummarna för bra väder

• Miss Giggle

Hej tjejer!

det var ju fint väder igår så jag hoppas aqtt ni som gifte er då hade det bra, håller tummarna för uppehåll idag! Hoppas att du får en fin dag Liily!!!

Bride in leather: Vad skoj att det inte var cancer! Grattis!!!

• Bride in leather

Miss Giggle

Tack,det är en stor lättnad

• VB blivande VD

kan säga att dom hämtade sambon vid 9 och mig vid 12 så nu är det avklarat

Jag hade en härlig dag med en båttur och sen hade dom satt upp ett partytält med utsikt över vattnet alla hade gjort mat och tog med sig min syster som bor i norrland hade rest hit bara för att vara med på min hippa
    sen gick vi hem till min marsalk festade lite och sen var det utgång
    slapp hela förnedrings delen så jag är sååå glad att jag har så fina vänner

min blivande var dom inte så snälla mot dock
    jo först var dom det med segelflyg åka vattenskidor donut och allt annat man kan tänka sig men sen var förnedringen igång på med stålmanskläder dansa göra bort sig klippa troslappar ja hela köret kan säga att dom som var med på detta har nu fått nya platser på bordsplaceringen dom sitter inte så bra till längre då jag faktiskt sa att detta är INTE ok med mig....

tycker detta var respektlöst gjort!
    sen får dom tycka att jag är löjlig eller vad som helst det skiter jag i för jag hade sagt till dom att detta inte var ok finns så mycket annat man kan göra i stället.

• empa83

Är väldigt nyfiken på er som gifte sig igår!! hoppas allt gick bra och att regnet höll sig borta!

• Bride in leather
    VB blivande VD skrev 2010-08-08 11:14:38 följande:
     min blivande var dom inte så snälla mot dockjo först var dom det med segelflyg åka vattenskidor donut och allt annat man kan tänka sig men sen var förnedringen igång på med stålmanskläder dansa göra bort sig klippa troslappar ja hela köret kan säga att dom som var med på detta har nu fått nya platser på bordsplaceringen dom sitter inte så bra till längre då jag faktiskt sa att detta är INTE ok med mig....tycker detta var respektlöst gjort!sen får dom tycka att jag är löjlig eller vad som helst det skiter jag i för jag hade sagt till dom att detta inte var ok finns så mycket annat man kan göra i stället.
    Är det troslapparna du reagerar på?
  • VB blivande VD

Nej det är grejen att jag sagt ifrån och att dom gör nått dyligt ändå.

finns hur mycket kul man kan göra tillsammans och dom gör nått som han egentligen inte ville och som jag sagt ifrån om, nu är tyvärr min blivande en partypleaser dvs han gör det dom ber honom om oavsett om han själv egentligen vill eller ej.

Bride in leather skrev 2010-08-08 16:37:13 följande:
    Är det troslapparna du reagerar på?

Svar på tråden Augustibrudar 2010 forts...