• Orsakullan

Augustibrudar 2010 forts...

Förra tråden stängdes ner så jag tar mig friheten att göra en ny!

Vi gifter oss:
    7 augusti
    Trollmor 86
    Kickelina
    Lelay
    IdaEric
    Superstarfia
    Astro
    Sörön 10
    Katarina Michael  
    Orsakullan
    Kalmarbrud75

8 augusti
    Liilly

13 augusti
    Romaste
    Jenny Åström

14 augusti
    Moi Mokulat
    E o D Tholin
    germanbride
    Mrs Kay
    Empa83
    Annika Hbg
    Skimmra
    lyckan ler
    Huslycka

Jenny Malmö

21 augusti
    Varmiz
    VanessaB
    HeRo
    cire
    Glaca
    Ingvarsson
    Pernillamo

28 augusti
    cplusj
    Pemzan
    Tjena
    VB blivande VD
    fryser

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-27 15:22
    7 augusti
    Brud73

21 augusti
    evejo427

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-27 20:59
    7 augusti
    Fru Ekholm

21 augusti
    Irish

28 augusti
    Brallis 2010

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-28 14:00
    3 augusti
    MsNL

7 augusti
    evejo 427

21 augusti
    Brud73

28 augusti
    0Maria0
    MissGiggle

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-10 18:04
    21 augusti
    Bride in leather
  • Svar på tråden Augustibrudar 2010 forts...
  • empa83

n8u är jag uppe efter att bara kunnat sova ca 5 tim... kommer nog vara trött ikväll!

Hoppas alla får en fantastisk dag, dt verkar som om regnet håller sig borta;)

Nu kör vi!

• EnilemmE

Grattis alla och lycka till idag!!

• lyckan ler

Så är man då äntligen fru!! Vilken underbar dag vi hade, trots regnet! Vi hade ändå tur, för det slutade regna precis när vi steg in på Sofiero för fotograferingen. När vi körde därifrån, efter vigseln, kom ösregnet och åskovädret! Perfekt tajming! Underbart rolig kväll och supermysigt hotellrum med jacuzzi och bubbel i glasen! Kunde inte varit bättre! Tummen upp för allt!

• VB blivande VD

lyckan ler skrev 2010-08-15 18:01:23 följande:
    Så är man då äntligen fru!! Vilken underbar dag vi hade, trots regnet! Vi hade ändå tur, för det slutade regna precis när vi steg in på Sofiero för fotograferingen. När vi körde därifrån, efter vigseln, kom ösregnet och åskovädret! Perfekt tajming! Underbart rolig kväll och supermysigt hotellrum med jacuzzi och bubbel i glasen! Kunde inte varit bättre! Tummen upp för allt!

Härligt!
    Grattis och lycka till

• empa83

Nu var det klart! fru har  jag ju varit i 11 månader redan så det käns ok;) allt gick precis som planerat, vädret var perfekt och gästerna nöjda.

Är helt slut. ska lägga ut några bider imorgon;) god natt!

• Bride in leather

Vi gifter oss nu på lördag.

Vi har bokat en bil som vi ska köra själva.Jag ringde upp ägaren och det första han gör är att berätta om "alla" fel på bilen som att den är trögstartad och suffletten är svåruppfälld m,m.Vi bestämmer datum för provkörning i alla fall och det skulle gjorts idag.I fredags ringde han och sa att förgasaren är sönder så bilen kan ej köras.Han ska få delar imorgon och laga den samt ringa oss när det är färdigt.Kanske kan vi provköra på tisdag.Veckan nu är redan hektisk om man säger så

Hade ni mailat och "krävt" en annan bil?
    Provkört nämnda bil och begärt en nedsättning av pris?

• EnilemmE
    Bride in leather skrev 2010-08-15 22:49:36 följande:
    Vi gifter oss nu på lördag. Vi har bokat en bil som vi ska köra själva.Jag ringde upp ägaren och det första han gör är att berätta om "alla" fel på bilen som att den är trögstartad och suffletten är svåruppfälld m,m.Vi bestämmer datum för provkörning i alla fall och det skulle gjorts idag.I fredags ringde han och sa att förgasaren är sönder så bilen kan ej köras.Han ska få delar imorgon och laga den samt ringa oss när det är färdigt.Kanske kan vi provköra på tisdag.Veckan nu är redan hektisk om man säger så Hade ni mailat och "krävt" en annan bil? Provkört nämnda bil och begärt en nedsättning av pris?
    Jag hade i vart fall försökt att ha en back-up, för det kan ju hända att han inte får ihop bilen till på lördag och då står ni där!

Vi håller på att leta efter bil och har två på gång, men vi vill gärna se hur de ser ut själva oxå, för det är genom släkt och vänner vi fixat dem. Får se om vi kan få ordning på det nu i veckan.

Sambon ska ta tag i sina kläder på allvar nu oxå, för nu börjar jag bli riktigt nervös över det.. Jag vill inte att han ska tvingas in och köpa en kostym som han egentligen inte vill ha.. Ikväll kommer vårt värdpar hit och vi ska prata ihop oss lite.

• Bride in leather
    EnilemmE skrev 2010-08-16 08:24:37 följande:
    Jag hade i vart fall försökt att ha en back-up, för det kan ju hända att han inte får ihop bilen till på lördag och då står ni där! Vi håller på att leta efter bil och har två på gång, men vi vill gärna se hur de ser ut själva oxå, för det är genom släkt och vänner vi fixat dem. Får se om vi kan få ordning på det nu i veckan. Sambon ska ta tag i sina kläder på allvar nu oxå, för nu börjar jag bli riktigt nervös över det.. Jag vill inte att han ska tvingas in och köpa en kostym som han egentligen inte vill ha.. Ikväll kommer vårt värdpar hit och vi ska prata ihop oss lite.
    Jag hoppas få tag på en annan bil.

Hoppas ni hittar en fin=)

• Bride in leather

Hittat en ny bil nu och för halva priset:)

Svar på tråden Augustibrudar 2010 forts...