• Orsakullan

Augustibrudar 2010 forts...

Förra tråden stängdes ner så jag tar mig friheten att göra en ny!

Vi gifter oss:
    7 augusti
    Trollmor 86
    Kickelina
    Lelay
    IdaEric
    Superstarfia
    Astro
    Sörön 10
    Katarina Michael  
    Orsakullan
    Kalmarbrud75

8 augusti
    Liilly

13 augusti
    Romaste
    Jenny Åström

14 augusti
    Moi Mokulat
    E o D Tholin
    germanbride
    Mrs Kay
    Empa83
    Annika Hbg
    Skimmra
    lyckan ler
    Huslycka

Jenny Malmö

21 augusti
    Varmiz
    VanessaB
    HeRo
    cire
    Glaca
    Ingvarsson
    Pernillamo

28 augusti
    cplusj
    Pemzan
    Tjena
    VB blivande VD
    fryser

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-27 15:22
    7 augusti
    Brud73

21 augusti
    evejo427

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-27 20:59
    7 augusti
    Fru Ekholm

21 augusti
    Irish

28 augusti
    Brallis 2010

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-28 14:00
    3 augusti
    MsNL

7 augusti
    evejo 427

21 augusti
    Brud73

28 augusti
    0Maria0
    MissGiggle

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-10 18:04
    21 augusti
    Bride in leather
  • Svar på tråden Augustibrudar 2010 forts...
  • vastkusttjej

Astro skrev 2010-08-09 19:50:36 följande:
    För oss blev det fantastiskt!!! Lagom varmt, en lätt skur på morgonen sedan uppehåll, och en helt fantastisk dag! Det mesta gick helt enligt planerna. Cateringfirman visade sig vara ett lyckokast! Inte ens bålgetingboet utanför festlokalen kunde störa stämningen, och det enda getingsticket under kvällen kom från en helt vanlig geting, tack och lov... Helt underbart!!! Lycka till alla ni andra som har dagen framför er!

Grattis!!

• VB blivande VD

Idag hämtade vi hem Klänningen!!!!
    till veckan så ska vi lägga ut den lite över höften utöver det satt den bra

• lyckan ler

Liilly skrev 2010-08-10 09:12:33 följande:
    Just det! Vi önskade oss pengar i present och kan ju säga att vi lyckades gå plus på att gifta oss... plus att vi fick endel presenter utöver pengar! Perfekt!!

Åh, det är ju fantastiskt!

Härligt att höra att ni haft så fina och lyckade bröllopsdagar, alla som gifte sig förra veckan!

Bara fyra dagar kvar, och vädret ser tyvärr inte särskilt lovande ut...

Bride in leather: kul! Har du redan fått bilderna? Jag hoppas jag får mina bilder imorgon, så ska jag fixa med dem och lägga i låda och slå in. Börjar bli lite stressad över hela momentet med morgongåvan (vilket jag också nämnt för fotografen...).

Annika: jag är inte så nervös över själva bröllopet, däremot för vädret. Eftersom vi båda gifter oss i Hbg, så kan vi ju dansa soldansen för varandra också!

Nu ska jag vattna lite blommor, sen ska jag sätta mig och göra de sista placeringskorten. Det sista på "att göra-listan".

• Bride in leather

lyckan ler:

Ja det var kul:)
    Vi ska hämta bilderna hos henne.

Hoppas du får dina imorgon.

Jag får mina i en box av henne

• Miss Giggle

Se upp HBG tjejer- jag ska göra HBG på lördag med familjen så jag kankse smiter inom en av era kyrkor! ahahahah

• lyckan ler

Miss Giggle: då kan jag känna mig säker eftersom jag inte gifter mig i en kyrka... Hoppas ni får en trevlig dag i stan!

Fick mina bilder precis! Tjoho! Nu ska jag fixa boxen!

Hur gör man med andra ringar man har, på vigseln? Ska man ha dem på sig, eller ska man bara ha förlovnings- och vigselring? Jag har nämligen en ärvd vigselring (allians) på höger ringfinger, kan jag ha den på mig?

• Bride in leather
    lyckan ler skrev 2010-08-11 12:39:44 följande:
    Miss Giggle: då kan jag känna mig säker eftersom jag inte gifter mig i en kyrka... Hoppas ni får en trevlig dag i stan!Fick mina bilder precis! Tjoho! Nu ska jag fixa boxen!Hur gör man med andra ringar man har, på vigseln? Ska man ha dem på sig, eller ska man bara ha förlovnings- och vigselring? Jag har nämligen en ärvd vigselring (allians) på höger ringfinger, kan jag ha den på mig?
    Klart att du kan.Jag har 2 ringar som jag alltid har på mig förutom förlovningsringen.
  • EnilemmE

Idag har jag hämtat våra, eller rättare sagt våra förlovningsringar och min vigselring. Sambons vigselring hade blivit fel.. Jag hade kunnat lura guldsmeden på rätt mycket guld, för han hade gjort den dubbelt så bred som den skulle vara, men den hade inte passat så bra på sambon då, så det var ju bara att kläcka ur sig det. (Är iofs rätt ärlig i vanliga fall oxå! ) Den blir färdig på fredag istället, så då skickar han den med REK till oss. Min ring var iaf superfin och jag är nöjd!! Den hade iofs kunnat vara lika bred som min förlovningsring, det hade inte sett konstigt ut som jag trodde att det skulle göra då jag valde att göra den 1 mm smalare.. Ja, ja, det blir bra ändå!! Såg annorlunda ut på handen när jag provade den!

Jag har aldrig några andra ringar än förlovningsringen, så det behöver jag inte bekymra mig om.

• empa83

är det bara jag som har konstant ont i magen och huvudvärk?? vi bråkar en gång i timmen och sover mycket middag...;) det positiva är ändå att nu när det är nära så är manen mycket mer engagerad! ikväll så har han klippt ut placeringskorten och han skriver väldigt långa to do listor!

Ska bli så skönt när kl är 15:00 på lördag och man inte kan styra över något mer...

• Miss Giggle

Empa: Hoppas att nervositeten börjar lägga sig snart så att ni slutar vara oense! Det är så tråkigt att det ska föregås av det liksom.

Svar på tråden Augustibrudar 2010 forts...