• Orsakullan

Augustibrudar 2010 forts...

Förra tråden stängdes ner så jag tar mig friheten att göra en ny!

Vi gifter oss:
    7 augusti
    Trollmor 86
    Kickelina
    Lelay
    IdaEric
    Superstarfia
    Astro
    Sörön 10
    Katarina Michael  
    Orsakullan
    Kalmarbrud75

8 augusti
    Liilly

13 augusti
    Romaste
    Jenny Åström

14 augusti
    Moi Mokulat
    E o D Tholin
    germanbride
    Mrs Kay
    Empa83
    Annika Hbg
    Skimmra
    lyckan ler
    Huslycka

Jenny Malmö

21 augusti
    Varmiz
    VanessaB
    HeRo
    cire
    Glaca
    Ingvarsson
    Pernillamo

28 augusti
    cplusj
    Pemzan
    Tjena
    VB blivande VD
    fryser

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-27 15:22
    7 augusti
    Brud73

21 augusti
    evejo427

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-27 20:59
    7 augusti
    Fru Ekholm

21 augusti
    Irish

28 augusti
    Brallis 2010

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-28 14:00
    3 augusti
    MsNL

7 augusti
    evejo 427

21 augusti
    Brud73

28 augusti
    0Maria0
    MissGiggle

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-10 18:04
    21 augusti
    Bride in leather
  • Svar på tråden Augustibrudar 2010 forts...
  • Skimmra

Åh jag har ju helt glömt att inhandla någon sjal att ha om det blir lite kyligt på kvällen, puckade jag! Gaah, vart skall man gå???? (bor i sthlm)???

• glaca

Skimmra skrev 2010-08-05 14:38:07 följande:
    Åh jag har ju helt glömt att inhandla någon sjal att ha om det blir lite kyligt på kvällen, puckade jag! Gaah, vart skall man gå???? (bor i sthlm)???

Vill du klara det snabbt så spring en sväng på Västerlånggatan, det finns fejkpashmina i alla färger du kan tänka dig i turistaffärerna. Man kan ju lyxa sig med lite skön färg på kvällen tycker jag... Själv ska jag ha en knallröd. Vi åker cab till festlokalen, och jag har lite rött i blombuketten. Tänkte ha den som "Thelma och Louise-mössa" om det blåser.

• EnilemmE

Vi har varit på lite minisemester i Danmark i ett par dagar, så nu när jag kikar in här igen så blir jag superstressad!!!!! Jag måste verkligen sätta mig med festprogrammen, placeringslapparna och allt annat jag inte gjort.. Får nog skriva en ordentlig att göra lista!!

Lycka till på lördag alla som blir lyckligt gifta då!!

• glaca

Jag som bara har tänkt så långt som att jag borde fixa en Att göra-lista.

• glaca

lisaodaniel skrev 2010-08-03 12:59:51 följande:
    Åh vad nära det är nu!Jag gifter mig 21 Augusti och börjar få smått panik över de saker jag inte gjort ännu. Känner att jag inte riktigt har 100% koll just nu :(

JAg kunde ha skrivit det där!

• empa83

glaca skrev 2010-08-05 21:16:47 följande:
    Jag som bara har tänkt så långt som att jag borde fixa en Att göra-lista.

som jag då;) hahaha detta bröllop alltså.... phu!

• Sörön10

Ååå vad jag vill ha iaf uppehåll på lördag!! 

Var ut till ön och kollade ut vigselplatsen idag! Det är ju så underbart där ute! Men det funkar inte att köra 69 pers i småbåtar om det regnar och / eller blåser så vi hoppas hoppas på uppehåll!!! 

Vi ska fixa blommor till borden imorn, samt köra tårtorna som våra mammor gjort till restaurangen. 

Mycket overkligt! Och overkligt många magsår man fått! Just nu känns det mesta under kontroll iaf! haha! Det är verkligen på tiden! ;)

• Annika Hbg

usch vilken prestationsångest jag har. satt hela dagen igår med mitt vigsellöfte, tror att jag fick till det rätt okej ändå, nu ska jag bara läsa upp det på bröllopet också, bara jag inte börjar gråta.

Igår var vi och fixade det sista på resturangen vi ska vara på. Allt blev som jag ville ha det. det känns nästan overkligt för jag var beredd på att behöva kompromissa.

Har checkat av med blommor och cup cakes och det flyter på. har även kollat av så att vi kommer att hinna få vårt hårdrockspar i marsipan till toppingen i tid.

Känns nästan som jag är klar för bröllop nu

Lycka till nu imorgon alla ni som ska gifta er, ta ett djupt andetag och tänk att ni ska uppleva den underbaraste dagen i era liv, ni ska gifta er med era drömmars man. Det är det enda som räknas, ingen kommer att tänka på om ni inte har rätt foundation, eller om det regnar lite. Det kommer endå att bli en fantastisk dag

• evejo427

Vi hade genrep igår, började gråta!! Det blev plötsligt på allvar att det är snart! Är på väg till festlokalen nu och ska fixa och dona!

• empa83

Tänk att för vissa av er är det IMORGON!!!! sjukt... tiden går så snabbt 8 dagar kvar för mig!

Igår var jag och hämtade klänningen och nu kommer jag kunna sitta på bröllopet;) blev jättebra när den blev utsydd. Var hon min ena träna och pillade med bordsplaceringen, blev ganska bra men tror att jag kommer flytta runt några. Det är väldigt svårt med singlarna, har tre tjejer fler än killar...

Idag ska jag hämta min ring!!!!! som jag har längtat=)

Svar på tråden Augustibrudar 2010 forts...