• Orsakullan

Augustibrudar 2010 forts...

Förra tråden stängdes ner så jag tar mig friheten att göra en ny!

Vi gifter oss:
    7 augusti
    Trollmor 86
    Kickelina
    Lelay
    IdaEric
    Superstarfia
    Astro
    Sörön 10
    Katarina Michael  
    Orsakullan
    Kalmarbrud75

8 augusti
    Liilly

13 augusti
    Romaste
    Jenny Åström

14 augusti
    Moi Mokulat
    E o D Tholin
    germanbride
    Mrs Kay
    Empa83
    Annika Hbg
    Skimmra
    lyckan ler
    Huslycka

Jenny Malmö

21 augusti
    Varmiz
    VanessaB
    HeRo
    cire
    Glaca
    Ingvarsson
    Pernillamo

28 augusti
    cplusj
    Pemzan
    Tjena
    VB blivande VD
    fryser

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-27 15:22
    7 augusti
    Brud73

21 augusti
    evejo427

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-27 20:59
    7 augusti
    Fru Ekholm

21 augusti
    Irish

28 augusti
    Brallis 2010

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-28 14:00
    3 augusti
    MsNL

7 augusti
    evejo 427

21 augusti
    Brud73

28 augusti
    0Maria0
    MissGiggle

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-10 18:04
    21 augusti
    Bride in leather
  • Svar på tråden Augustibrudar 2010 forts...
  • Bride in leather
    VB blivande VD skrev 2010-08-08 17:48:50 följande:
    Nej det är grejen att jag sagt ifrån och att dom gör nått dyligt ändå. finns hur mycket kul man kan göra tillsammans och dom gör nått som han egentligen inte ville och som jag sagt ifrån om, nu är tyvärr min blivande en partypleaser dvs han gör det dom ber honom om oavsett om han själv egentligen vill eller ej.  
    Ok..jag fattar inte för det enda jag hade reagerat på är väl kanske just troslapparna.

På min möhippa hade jag på mig en djävulsoutfit med horn o slöja samt en piska o handbojor..

Ogillade din m2b det hela då?

• VB blivande VD

Bride in leather skrev 2010-08-08 19:25:34 följande:
    Ok..jag fattar inte för det enda jag hade reagerat på är väl kanske just troslapparna. På min möhippa hade jag på mig en djävulsoutfit med horn o slöja samt en piska o handbojor.. Ogillade din m2b det hela då?

han sa att han tyckte det var ok inget han skulle gjort för sina vänner men ville inte göra dom besvikna så han tyckte han kunde bjuda på det.

jag är mest arg för att jag sa att det finns mycket man kan göra som är kul för alla inklusive den som ska gifta sig i stället för att alla ska skratta ÅT den som ska gifta sig och varken jag eller min blivande ville bli utsatta för nått dylikt.

Så glad att min vänner respekterade detta och gav mig en härlig dag med massor av skratt och att jag kan se tillbaka på denna dag och inte skämmas eller att jag blev så full att jag inte vet vad som hänt under dagen kvällen

• EnilemmE
    VB blivande VD skrev 2010-08-08 19:47:47 följande:
      han sa att han tyckte det var ok inget han skulle gjort för sina vänner men ville inte göra dom besvikna så han tyckte han kunde bjuda på det.jag är mest arg för att jag sa att det finns mycket man kan göra som är kul för alla inklusive den som ska gifta sig i stället för att alla ska skratta ÅT den som ska gifta sig och varken jag eller min blivande ville bli utsatta för nått dylikt.Så glad att min vänner respekterade detta och gav mig en härlig dag med massor av skratt och att jag kan se tillbaka på denna dag och inte skämmas eller att jag blev så full att jag inte vet vad som hänt under dagen kvällen
    Men han fick ju både åka segelflyg & vattenskidor och massa skoj, så om han var nöjd så är det väl lugnt! Lite får man väl bjuda på, eller??!? Det är ju bara roligt om man ser att det är sen svensexa/möhippa som är ute på äventyr. Men det är ju min åsikt!
  • VB blivande VD

ja självklart men när man sagt ifrån om det innan och även sagt att han inte vill, ja han har själv sagt detta till dom förrut  (vi har varit ihop mer än 10 år så detta ämne har kommit upp ett antal gånger )hans oro av vad som ska ske på svensexan är ett av skälen till att vi inte har gift oss tidigare

självklart kan man bjuda på sig men då vi bett om att detta inte skulle vara med så tycker jag att det är respektlöst det är mer det jag är arg för vilket vi har pratat igenom här idag och jag har frågat honom om vad han tyckte och ja jo han hade helst inte gjort det men vad gör man inte när 15 polare står och säger jo men kom igen...

• VB blivande VD

ja men nu är det över så nu kan vi andas ut och bara njuta av dagarna som är kvar till bröllopet kände mig bara såå arg tidigare idag men nu har det släppt efter att vi pratat och han har fått tala om hur han upplevde det mm.

men bordsplaceringen ändrar jag inte på

• Bride in leather
    VB blivande VD skrev 2010-08-08 19:47:47 följande:
      han sa att han tyckte det var ok inget han skulle gjort för sina vänner men ville inte göra dom besvikna så han tyckte han kunde bjuda på det.jag är mest arg för att jag sa att det finns mycket man kan göra som är kul för alla inklusive den som ska gifta sig i stället för att alla ska skratta ÅT den som ska gifta sig och varken jag eller min blivande ville bli utsatta för nått dylikt.Så glad att min vänner respekterade detta och gav mig en härlig dag med massor av skratt och att jag kan se tillbaka på denna dag och inte skämmas eller att jag blev så full att jag inte vet vad som hänt under dagen kvällen
    Nåja är han också "irriterad" över det så.Men ja lite får man ju bjuda på sig själv.

Jag hade kul på min möhippa.Lite spex,ingen förnedring såklart.

• Ingvarsson

oj, nu är det inte så långt kvar.. har en del saker kvar att göra.
    idag blir det att ringa runt lite och checka av saker. Sen ska jag skriva ut
    vigselprogramen & bordsplaceringskorten.

• Bride in leather

Klänningen passade,den är tom lite för stor så den måste sys in:)

• lyckan ler

Vädret ser inte så lovande ut för helgen... Hoppas vädergudarna ändå bestämmer sig för uppehåll åtminstone...

Alla frågar om jag är nervös, men det är jag inte direkt. Men kommer garanterat att vara nervös både fredag kväll och lördag... Är ni nervösa?

Bride in leather: kul när det är på det hållet!

VB: härligt att du var så nöjd med din hippa!

Svar på tråden Augustibrudar 2010 forts...