Alternativ till: Tills döden skiljer oss åt????
Hej! Jag vet att vi har haft uppe frågan förr.... men jg hittar inte tråden till just den frågn.... Kan man säga något annat i sitt löfte än att tills döden skiljer oss åt?
Hej! Jag vet att vi har haft uppe frågan förr.... men jg hittar inte tråden till just den frågn.... Kan man säga något annat i sitt löfte än att tills döden skiljer oss åt?
"I alla min levnads dagar" hade vi.
Sorry: "Så länge vi lever" var det vi hade och det var vår präst som föreslog det... eftersom vi önskade byta ut "döden".
Fast ligger man i respirator andas man ju fortfarande, bara inte helt på egen hand. Men nu kanske jag kom ifrån ämnet lite.... Har själv legat i respirator, visserligen innan jag blev gift, så tankarna gick igång lite bara.
Martinaa: Nej precis, tur är väl det! Då om någon gång behöver man sin man eller fru vid sin sida.
Är oxå ett twilight fan & vi kommer att ha så länge vi båda andas! =)
Vi hade Because my heart belongs to you, I will walk beside you until it beats no more.
Vi gifte oss i Skottland och hade borgligt , gör man det i Sverige bör man använda svenska.
Våra ringlöften var på svenska.
, hade också gärna haft detta men vi ska gifta oss borgligt
Om man gifter sig borgligt så kan man ju utan tvekan ha Så länge vi andas som löften...