• Niini

2011 brudar del 6

Åter dags för en ny fräsh tråd tjejer (o killar) :D

Den tidigare tråden finnes här: brollopstorget.se/Forum-1-22/m3636996.html

Datumen för våra vigslar finns här: www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3689918.html Nya brudar får gärna fylla i sitt datum :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-14 13:35
    Den gamla vigseltråden är stängd, här finns den nya! www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3766514.html

• Svar på tråden 2011 brudar del 6
  • Greeneyes

Allima: Vi har valt efter hjärta och inte hjärna. Bjudit de vi tycker om som vi vill ha närvarande. Vad gäller kollegor så bjöd vi bara de som vi umgås med privat. Tänk lite "skulle denna person bjuda mig på sitt bröllop/födelsedagsfest?". Vad gäller skillnad mellan vänner och bekanta så bjuder vi de som man pratar med i telefon eller umgås med, inte såna som man ex bara festar tillsammans osv. Vi kommer upp i ca 70 pers men kan nog inte räkna med att alla kommer eftersom vi gifter oss utomlands.

• ALLIMA

greeneyes : du har rätt. vi tänker lite så oxå men har ånga som har långt att åka o vi kan inte räkna med att alla dom kommer. är ju lite rädd för att det kommer få gäster om vi bara bjuder in de närmsta...

• Greeneyes

ALLIMA skrev 2010-06-03 10:57:40 följande:
    greeneyes : du har rätt. vi tänker lite så oxå men har ånga som har långt att åka o vi kan inte räkna med att alla dom kommer. är ju lite rädd för att det kommer få gäster om vi bara bjuder in de närmsta...

Lite så tänker vi med, men samtidigt måste man ju ha råd ifall alla får för sig för att komma... Vi har faktiskt några i reserv att bjuda lite närmare om nu många hoppar av (fast till de säger vi att vi inte bestämt gästlista än pga budget).

• Fårävvör
    Greeneyes skrev 2010-06-02 09:11:23 följande:
    Fårävvör: Åh, grattis vad kul! (förresten, så har du typ världens mest svårstavade nick )
    Äsch, det stavas preciiis som det låter!!
  • Niini

Hämtade nyss hem fyra bröllopstidningar! Man kan göra kap på nätet ibland, endast 80 kr :)

• Fårävvör

Åh shit, det låter verkligen billigt!!!

Niini skrev 2010-06-03 15:41:50 följande:
    Hämtade nyss hem fyra bröllopstidningar! Man kan göra kap på nätet ibland, endast 80 kr :)
  • Puttekulan
    Niini skrev 2010-06-03 15:41:50 följande:
    Gött å fyna lite!
  • Puttekulan

Snubbla lite på tangenterna, fynda menade jag förståss.

• MaddeåMats

Idag har jag för första gången satt på mig mina bröllops-skor för att börja gå in dem....tur att det är ett år kvar så jag har tid att göra dem sköna
    Synd i turen att de är så sköna att de knappt behöver gås in!

Svar på tråden 2011 brudar del 6