• Niini

2011 brudar del 6

Åter dags för en ny fräsh tråd tjejer (o killar) :D

Den tidigare tråden finnes här: brollopstorget.se/Forum-1-22/m3636996.html

Datumen för våra vigslar finns här: www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3689918.html Nya brudar får gärna fylla i sitt datum :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-14 13:35
    Den gamla vigseltråden är stängd, här finns den nya! www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3766514.html

• Svar på tråden 2011 brudar del 6
  • Trohet

Liiisan skrev 2010-05-28 09:20:57 följande:
    Hur har ni de tjejer? lite tyst i tråden hihi ;) Har ni börjat kollla på musik/sånger i kyrkan? va ska ni ha för något?

Näe, jag är inte tyst =0) skriver för fullt på en massa trådar, inkl denna =0)

Jo, vi (jag) har kollat på musik/sånger i kyrkan. Min M2b är inte så intr av att dra i alla tåtar och trådar, så han väntar hela tiden tills jag har kommit på ngt, så okeyar han det sen. Sötgubbe!
    Vi ska ha River flows in you med Yirumo som ingångsmusik, Du är allt som solosång och Castle in the sky på Ocarina som solomusik. Utgångsmusik kommer jag inte på och jag har total idétorka där...

• Trohet

mrsJR skrev 2010-05-28 09:25:09 följande:
    Visst är det fint, J och A blir ju ja så det kan inte bli annat än bra. Det gäller dock att inte vända på det så att det blir aj istället, låter inte riktigt lika positivt 

Hahahaha... näe, det kan ju bli hur tokigt som helst, men kanske en hel del leenden och kuliga kommentarer.

• Liiisan
    Trohet skrev 2010-05-28 09:25:34 följande:
      Näe, jag är inte tyst =0) skriver för fullt på en massa trådar, inkl denna =0)Jo, vi (jag) har kollat på musik/sånger i kyrkan. Min M2b är inte så intr av att dra i alla tåtar och trådar, så han väntar hela tiden tills jag har kommit på ngt, så okeyar han det sen. Sötgubbe!Vi ska ha River flows in you med Yirumo som ingångsmusik, Du är allt som solosång och Castle in the sky på Ocarina som solomusik. Utgångsmusik kommer jag inte på och jag har total idétorka där...
    aha vaa niiice.. hittade nämligen en bra skiva på spotify... så man fick lite inspiration...

Ingen som känner till någon hårdrocksgrupp som sjunger en kärleksfull ballad ? låter kanske konstigt haha...

• Trohet

Liiisan skrev 2010-05-28 10:27:10 följande:
    aha vaa niiice.. hittade nämligen en bra skiva på spotify... så man fick lite inspiration...   Ingen som känner till någon hårdrocksgrupp som sjunger en kärleksfull ballad ? låter kanske konstigt haha...

Gör inte Aerosmith den där fina låten i Armageddon (filmen m Bruce Willis o Tyler)?

• Minstoradag

Hej på er!

Jag brukade skriva ner det va del 1 ungefär.
    Vi har precis nu kommit igång med planering igen efter saker som hänt i släkten.

Hur långt har ni kommit i er planering?

• Trohet

Minstoradag skrev 2010-05-28 12:46:45 följande:
    Hej på er! Jag brukade skriva ner det va del 1 ungefär. Vi har precis nu kommit igång med planering igen efter saker som hänt i släkten. Hur långt har ni kommit i er planering?

Vi har bokat kyrka och festlokal och jag har gjort vigselprogram, save the date kort och förslag på hur borden kan stå. Sen har jag filat på maten, desserten och musiken också. Plus letat klänning bland Kinaföretagen. Även om det är ett år kvar, så tänker jag OFTA på bröllopet. Men det är ju såååå ROLIGT!!! =0)

• Rosen2011

Vi var o kikade på lokalen/resturangen igår, och fastnade direkt...
    Ljust och härligt och var över alla förväntningar {#lang_emotions_laughing}
    Kan inte bli bättre, så nu väntar vi bara på bokningen.
    Känns underbart när bitarna faller på plats och man får just det bröllopet
    man drömt om {#lang_emotions_smile}

• Greeneyes

Trohet: haha, jag är likadan, ligger verkligen före om man nu kan säga så Men jag tror att man ska tuta o köra nu, för risken är att det blir så himla stressigt och inte alls lika roligt när det väl börjar närma sig

Rosen: Åh, kul!

Vi har funderat massor på musik, men det är lite knepigt. Vi har låtar vi gillar och som skulle passa, men problemet är att vi vigs utomhus om det är fint väder, och då tänkte vi nog ha en säckpipespelare (vi gifter oss ju i Skottland). Men han kan ju inte direkt spela inomhus eftersom det är så högljutt... Så vi får ha en reservplan, men vet inte om någon kan spela/sjunga av gästerna.. Jaja, hoppas det löser sig i höst när vi ska ner o kolla in stället, de kanske har någon lösning.

Hur gör ni som ska vigas utomhus med musiken?

• Etain

Hej!

Relativt nyförlovad och planerar nu för bröllop i augusti 2011. Får man hoppa in i tråden och dela resan fram till dagen D med er andra?

• Rosen2011
    Etain skrev 2010-05-28 22:18:46 följande:
    Hej! Relativt nyförlovad och planerar nu för bröllop i augusti 2011. Får man hoppa in i tråden och dela resan fram till dagen D med er andra?
    Självklart får du det {#lang_emotions_laughing}
Svar på tråden 2011 brudar del 6