• Niini

2011 brudar del 6

Åter dags för en ny fräsh tråd tjejer (o killar) :D

Den tidigare tråden finnes här: brollopstorget.se/Forum-1-22/m3636996.html

Datumen för våra vigslar finns här: www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3689918.html Nya brudar får gärna fylla i sitt datum :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-14 13:35
    Den gamla vigseltråden är stängd, här finns den nya! www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3766514.html

• Svar på tråden 2011 brudar del 6
  • Greeneyes

Fårävvör skrev 2010-05-25 21:30:23 följande:
      Bor du i uppsala Greeneyes? Kriterierna är väl inomhus men inte i en kyrka samt inte alldeles för långt från stan eftersom festlokalen ligger ganska nära centrum... Och dessutom helst hyfsat handikapptillgängligt, därför rök salen i vasaborgen... Botaniska får man bara boka om man har festen där... orangeriet i linnéträdgården ska jag kolla på på torsdag :) Är tacksam om du har lite spån till övers

Nä, men norr om Sthlm o har en massa kollegor som bor i Uppsala Vilken festlokal har ni valt? Ska fråga runt

• sommarbrud 080802

Hej!
    Får man hoppa in här?
    Jag är då redan gift men vi ska "gifta" oss igen.
    Vi kommer i augusti/september (inte helt 100% vilken månad än)
    att avlägga våra egenskrivna löften till varandra på en strand i Thailand.
    De kommer bli en liten vigselcermoni med endast några bekanta till oss närvarande och i hemlighet. Vi kommer alltså gifta oss igen.

Är de ok att hoppa in här eller passar jag inte in!? {#lang_emotions_frown}

• Niini
    sommarbrud 080802 skrev 2010-05-26 20:34:01 följande:
    Hej!Får man hoppa in här?Jag är då redan gift men vi ska "gifta" oss igen. Vi kommer i augusti/september (inte helt 100% vilken månad än)att avlägga våra egenskrivna löften till varandra på en strand i Thailand. De kommer bli en liten vigselcermoni med endast några bekanta till oss närvarande och i hemlighet. Vi kommer alltså gifta oss igen.Är de ok att hoppa in här eller passar jag inte in!?
    Visst får du hoppa in! :)
  • Niini
    sommarbrud 080802 skrev 2010-05-26 20:34:01 följande:
    Hej!Får man hoppa in här?Jag är då redan gift men vi ska "gifta" oss igen. Vi kommer i augusti/september (inte helt 100% vilken månad än)att avlägga våra egenskrivna löften till varandra på en strand i Thailand. De kommer bli en liten vigselcermoni med endast några bekanta till oss närvarande och i hemlighet. Vi kommer alltså gifta oss igen.Är de ok att hoppa in här eller passar jag inte in!?
    bara bra med nån som redan gift sig en gång, vi har nån erfaren då att fråga om råd ;)
  • Fårävvör

Greeneyes skrev 2010-05-26 15:37:39 följande:
      Nä, men norr om Sthlm o har en massa kollegor som bor i Uppsala Vilken festlokal har ni valt? Ska fråga runt

Ah, I see Bi har bokat Markan på Eklundshof, ligger ett par kilometer sydväst om centrum typ. vore jättegulligt om du kunde fråga runt lite!

• Greeneyes

Fårävvör skrev 2010-05-26 21:05:14 följande:
      Ah, I see Bi har bokat Markan på Eklundshof, ligger ett par kilometer sydväst om centrum typ. vore jättegulligt om du kunde fråga runt lite!

Har gett en kollega i uppdrag att fundera. Återkommer

• mrsJR

I dag har vi "bara" ett år kvar {#lang_emotions_heart} Känns lite stort faktiskt, får bli ett glas champagne i kväll, det är ju fredag och allt

• Trohet

mrsJR skrev 2010-05-28 08:51:28 följande:
    I dag har vi "bara" ett år kvar  Känns lite stort faktiskt, får bli ett glas champagne i kväll, det är ju fredag och allt

Grattis! får man väl säga då =0) Ett år... härligt! Jag får vänta till den 24 juni innan jag har ett år kvar ;0)
    Bye the way, fint monogram... samma initialer som mig och min blivande!

• Liiisan

Hur har ni de tjejer? lite tyst i tråden hihi ;)

Har ni börjat kollla på musik/sånger i kyrkan? va ska ni ha för något?

• mrsJR
    Trohet skrev 2010-05-28 09:11:05 följande:
      Grattis! får man väl säga då =0) Ett år... härligt! Jag får vänta till den 24 juni innan jag har ett år kvar ;0)Bye the way, fint monogram... samma initialer som mig och min blivande!
    Visst är det fint, J och A blir ju ja så det kan inte bli annat än bra. Det gäller dock att inte vända på det så att det blir aj istället, låter inte riktigt lika positivt 
Svar på tråden 2011 brudar del 6