• Moi mokulat

Allt om secretbox

Ja jag fundera och fundera som många andra på att göra en secret box till min m2b.

Han vet nog inte ens att de finns något som heter det så därför extra kul.

I detta forumet skrivs allt om secretbox.
    Tips på bra fotografer till vad man ska ha på sig.

Jag behöver verkligen tips på snygga underkläder till fotograferingen.

Sen är min fråga jag är delvis nöjd med min kropp.
    Men hur mkt ska man visa?
    Vad tycker ni?

• Svar på tråden Allt om secretbox
  • shakynose

Jag hade bla en vit torselett från miss mary. Jag tycker att den ger jättefina former. Strumpor med spetskant är snyggt till!

• ThereseR

Jag ska nog be min kusin, som är fotointresserad och även min tärna, att ta lite foto på mig som sambon ska få. Jag kommer nog ha korsetten och underkläderna jag ska ha på bröllopet (vita) och jag har en likadan svart så jag funderar på att ta med den också så det blir lite kontrast:)

• Moi mokulat

tack för tipset ska genast söka på miss mary

• Moi mokulat

Thereser tyckte dem vara dyra där.
    Vill inte lägga hur mkt som helst på en korsett som jag kanske bara använder en gång.

• annab10

Ett tips är evasunderkläder.se de har en hel del att välja på men visst allt är inte billigt heller. Får jag rekommendera så hade jag nog inte köpt en korsett om du inte kommer att använda den mer än 1 gång, så hade jag köpt ett tredelsset med bh/trosa/stay up i vitt då kan man ta olika bilder från olika vinklar och även på detaljerna. Här är ett tips:

www.evasunderklader.se/set-underklaeder/3-dels/underklaeder-tre-delar-spets/

Men i vilket fall som helst - tänk på att om du köper en korsett så se till att de har avtagbara höfthållare, för då kan du faktiskt använda den som top vid senare tillfälle på sommaren till jeans, kan vara riktigt läckert men krävs ju att man inte köper för genomskinlig då

www.ingelita.se/product.asp

• ThereseR

Min korsett köpte jag på tradera för 149:-. Den finns för 1300 på evas och dom, men jag tyckte att min duger fint för en dag... och säkert mer:) Kolla du tradera och e-bay:)

• hernameispekka

Är det någon som vet hur man gör om man inte kan vara hemma? :P Typ bra platser och så?

• shakynose
    hernameispekka skrev 2010-02-12 17:46:19 följande:
    Är det någon som vet hur man gör om man inte kan vara hemma? :P Typ bra platser och så?
    Det brukar gå bra att hyra hotellrum för fotograferingar.
  • ThereseR

Angående det där med kroppsuppfattningen... jag är heller inte nöjd med allt på min kropp- långt ifrån... så jag undrar såklart också hur man ska lägga upp det... men har man någon som fotograferar som är lite påhittig så kan man säkert hitta någon vinkel som ser schysst ut på något sätt. Om inte annat så älskar ju våra män oss som vi är så då borde ju vi också göra det- bara att fota på med andra ord:)

Svar på tråden Allt om secretbox