Linköpingsbrudar 2010
Hej alla Linköpingsbrudar! För visst finns det fler än jag där ute?
Hej alla Linköpingsbrudar! För visst finns det fler än jag där ute?
Jag vill gärna hänga på och fika. Försökte ju tidigare i tråden, men det blev det ju inte av.
Lyckliga 013bruden,
Åh, då är det ju snart! Hur är det med nerverna?
Nervöst, det är på riktigt nu. Jag tror att jag kommer bli hippad imorgon, det är jag lite nervös för. Men jag har en plan jag ska sova i en matchande snygg normal pyjamas med rent hår och nyrakade ben
Jag vet ju inte när det blir av, inte helt otroligt att det kommer någon imorgon bitti....
Nu kommer en smygläsare in.....
Vi gifter oss 100710 i Bjälbo kyrka.
Såg att det är många som bor på "min kant" av Linköping. Härligt! Bor själv mellan Malmslätt och Rappestad.
Måste dela med mig av detta till någon... jag kände inte innan att jag behövde träna och gå ner i vikt inför bröllopet, men nu har sommarkläderna kommit fram och så har min kropp växt en storlek sen förra året. Kan säga att jag har lite illamående för detta eftersom jag alltid har varit "smal" innan. Jag väger fortfarande inte så mycket men nu har jag i alla fall samlat på mig mer av mig själv och passar inte i mina favoritkläder. Fasa om jag inte skulle komma i min bröllopsklänning. Dock känns det som om bröllopet ligger för nära inpå för att ha ett rimligt mål så jag har nu anmält mig till tjejmilen och börjat träna. =)
Kan säga att det inte är lätt eftersom det är ca två år sedan jag rörde på mig över huvud taget =/ men nu ska jag ut två gånger i veckan enligt ett strikt schema. Kommer inte att ändra så mycket på mina andra vanor mera än att dra ner lite på godiset kanske. Hoppas att det ger resultat i alla fall =)
Så nu har jag delat med mig lite i alla fall. Tack för att ni lyssnar =)
jeami174: Jag bor också i Björkeberg, komiskt! Har ni köpt något hus som nyligen varit till salu? Nu är jag ju visserligen gift sedan 5,5 år tillbaka men tittar fortfarande runt här ibland och hjälper gärna till med tips till linköpingsbrudar...
Vi är förtjusta i Björkebergs kyrka men har inte hittat någon bra lokal i närheten, kanske någon här här något tips Tycker inte om Västerlösa bygdegård.
Lineza: Vi köpte ett hus för ca 6 månader sedan som var till salu lite lagom utanför Björkeberg med möjlighet till lantliv tror säkert du vet vilket det är Härligt med flera från denna sida av stan!
Letade hus i ca 6 månader innan vi hittade vårt drömhus, det var en rolig process så jag är lite avundsjuk på er som har den kvar. Sitter fortfarande på Hemnet mycket och inspireras av alla fina hus och gårdar som finns!
Lillaria: Känner igen mig i att ha gått upp en storlek över vintern här är nämligen en till som borde gå ned 5 kg så att jag kommer i mina gamla kläder. Vad duktig du är som har satt ett mål och tränar mot det!
Jag är hemma och lite nere, dessutom känner jag mig tjock som ni gör för jag spräckte ett par av mina jeans. Jeansen sprack pga att de var nötta och jag visste att tyget var tunt och det skulle gå så men jag kan inte låta bli att känna mig tjock.
Vid kl 10-1030 hämtades festisen av sina kompisar och jag trodde jag skulle bli hippad idag av många olika anledningar. Men nu är klockan efter 12 och hoppet känns inte så stort längre. Fast de kan ju bli på eftermiddagen/kvällen eller som min festis sa imorgon. Det måste ju inte ske på en lördag.
Aja jag fick iaf mer tid till skolans inlämningsuppgifter och tentapluggande........Kl 13 ska jag ge mig ut på långpromenad för då bör jag inte missa hippa överraskning.
jeami174: Har ni tittat på Sålla kvarn? Den ligger ju ganska nära Björkeberg också. Vi var där och tittade när vi sökte efter lokal och det är en mysig lokal som ligger fint vid ån.