• Bettygumman

Linköpingsbrudar 2010

Hej alla Linköpingsbrudar! För visst finns det fler än jag där ute?

• Svar på tråden Linköpingsbrudar 2010
  • Lillaria

Hair Crew har jag fått rekommenderat...

• Love is

Gärna för min del

CiaLovesAndreas skrev 2010-04-20 21:57:59 följande:
    Precis så känner jag med!Förresten, tror ni att vi kommer få till den där fikan??
  • fibobs

smartie skrev 2010-04-21 07:12:57 följande:
    Har inte läst igenom tråden så jag vet inte om det kommit upp, men var ska ni göra håruppsättningen? Har bara erfarenhet av baluppsättning och dit går jag inte igen (kommer inte ens ihåg vad det heter).

Hej där, jag kommer att ha Hair Crew, dom är duktiga och inte alltför dyra....tyckte jag. Vad ska du göra?
    Jag ska ha en stoooor knut ganska högt upp på huvét, tror det finns i min galleria.
    Nu ska jag dricka kaffe i denna misserabla dag :(

• smartie
    Lillaria skrev 2010-04-21 08:42:54 följande:
    Hair Crew har jag fått rekommenderat...
    Just för uppsättningar?
  • fibobs

En annan fråga till er brudar. Hur jobbar ni? Kanske man kan ta en lumchfika om några är lediga dagtid?{#lang_emotions_laughing}

• smartie
    fibobs skrev 2010-04-21 09:49:03 följande:
      Hej där, jag kommer att ha Hair Crew, dom är duktiga och inte alltför dyra....tyckte jag. Vad ska du göra?Jag ska ha en stoooor knut ganska högt upp på huvét, tror det finns i min galleria.Nu ska jag dricka kaffe i denna misserabla dag :(
    Jag vet inte, men funderar också på en stor knut, fast bak i nacken istället. Vill ha mycket och volym i alla fall, så mycket vet jag.

Hoppas kaffet hjälper.

• Lillaria
    fibobs skrev 2010-04-21 09:50:57 följande:
    En annan fråga till er brudar. Hur jobbar ni? Kanske man kan ta en lumchfika om några är lediga dagtid?
    Jag har ett väldigt luftigt schema (skriver uppsats och jobbar som vikarie) så för mig skulle det passa när som helst. 

Smartie - en väninna gjorde sin uppsättning och var jättenöjd. Jag ville först gå till e-hair för de gör både smink och hår men eftersom de var så nonchalanta mot mig vid flera tillfällen när jag ville boka och de inte kunde få ändan ur och planera inför sommaren så sket jag i dem och bokade i stället the body shop för smink och hair crew för håret. 

• smartie

Då ska jag kolla upp dem, tack!

• CiaLovesAndreas

Jag jobbar inom vården så jag är ledig nån dag på vardagen. Dock så har jag en dotter som blir 2 i sommar, som jag helst inte vill dra med. Kan säga att det blir MYCKET lugnare utan henne

Svar på tråden Linköpingsbrudar 2010