• Bettygumman

Linköpingsbrudar 2010

Hej alla Linköpingsbrudar! För visst finns det fler än jag där ute?

• Svar på tråden Linköpingsbrudar 2010
  • CiaLovesAndreas

jaemi,
    Aha, då är jag med

• Carstef2010
    jeami174 skrev 2010-04-19 19:08:59 följande:
    Carstef2010: Tack för alla tips, var och kikade på Sålla idag och kände WOW. Min fästman satt helt stum och utbrast sedan "är den inte ledig "vårt" datum så bokar vi om bröllopet till 2012" så nu är det bäst att den är ledig haha
    Vad kul att ni tyckte om den! Håller alla tummar för att den är ledig just ert datum.
  • Carstef2010
    CiaLovesAndreas skrev 2010-04-20 16:05:22 följande:
    Är det nån av er som ska göra en Sexret box här i stan? Isåfall vem har ni anlitat och vad betalar ni?
    Jag ska, men jag undrar detsamma! Börjar bli dags för min del att boka in det, vi gifter oss i början av juli. Ska höra med en kompis som jag vet har gjort det....återkommer!
  • CiaLovesAndreas

Carstef,
    Uj, då måste jag vara väldans sent ute då eftersom vi gifter oss om drygt en månad!

• Carstef2010

Aha, vad skönt att veta då kanske jag inte är så sen...... då kan jag fortsätta att skjuta fram det hela i väntan på den perfekta kroppen ska infinna sig Egentligen handlar det om att jag är lite skraj......

• CiaLovesAndreas

Carstef,
    Hehe, den perfekta kroppen har jag gett upp. Men min blivande make älskar mig ju ändå. Sen hoppas jag på att lite ljus och skuggor kan göra under
    Håller med om att det känns nervöst. Har velat fram och tillbaka hur länge som helst.

• Carstef2010

Cialovesandreas
    Jag har oxå velat länge, känns inte alls som min grej egentligen men känner ändå att om det är någongång jag ska göra det så är det till bröllopet. Det vore ändå en rolig grej att ha och jag vet att min blivande kommer att uppskatta det.

Jag har oxå gett upp den perfekt kroppen men det känns bättre att skylla på det än att erkänna att jag är dönervös och låter tiden rinna iväg.....

• CiaLovesAndreas
    Carstef2010 skrev 2010-04-20 21:48:18 följande:
    CialovesandreasJag har oxå velat länge, känns inte alls som min grej egentligen men känner ändå att om det är någongång jag ska göra det så är det till bröllopet. Det vore ändå en rolig grej att ha och jag vet att min blivande kommer att uppskatta det.
    Precis så känner jag med!

Förresten, tror ni att vi kommer få till den där fikan??
  • smartie

Har inte läst igenom tråden så jag vet inte om det kommit upp, men var ska ni göra håruppsättningen? Har bara erfarenhet av baluppsättning och dit går jag inte igen (kommer inte ens ihåg vad det heter).

Svar på tråden Linköpingsbrudar 2010