Linköpingsbrudar 2010
Hej alla Linköpingsbrudar! För visst finns det fler än jag där ute?
Hej alla Linköpingsbrudar! För visst finns det fler än jag där ute?
jaemi,
Aha, då är jag med
Carstef,
Uj, då måste jag vara väldans sent ute då eftersom vi gifter oss om drygt en månad!
Aha, vad skönt att veta då kanske jag inte är så sen...... då kan jag fortsätta att skjuta fram det hela i väntan på den perfekta kroppen ska infinna sig Egentligen handlar det om att jag är lite skraj......
Carstef,
Hehe, den perfekta kroppen har jag gett upp. Men min blivande make älskar mig ju ändå. Sen hoppas jag på att lite ljus och skuggor kan göra under
Håller med om att det känns nervöst. Har velat fram och tillbaka hur länge som helst.
Cialovesandreas
Jag har oxå velat länge, känns inte alls som min grej egentligen men känner ändå att om det är någongång jag ska göra det så är det till bröllopet. Det vore ändå en rolig grej att ha och jag vet att min blivande kommer att uppskatta det.
Jag har oxå gett upp den perfekt kroppen men det känns bättre att skylla på det än att erkänna att jag är dönervös och låter tiden rinna iväg.....
Angående Secret Box kan jag tips om Karin Froom, jätteduktig! Kolla www.karinfroom.se/gallery.php&GalleryName=Boudoir&OrderNum=5
Har själv bokat in en fotografering.
Har inte läst igenom tråden så jag vet inte om det kommit upp, men var ska ni göra håruppsättningen? Har bara erfarenhet av baluppsättning och dit går jag inte igen (kommer inte ens ihåg vad det heter).