Linköpingsbrudar 2010
Hej alla Linköpingsbrudar! För visst finns det fler än jag där ute?
Hej alla Linköpingsbrudar! För visst finns det fler än jag där ute?
Jag tror inte han vänstrade, men han gick ut från krogen vanliga vägen. Han är blåslagen och har ont i knän och ena armen, tar sig fram som en stel 90-åring. Men jag tror inte jag egentligen vill veta om han tog bakvägen ut från krogen och tog en långprommenad i stan fast han trodde han gick hemåt, eller han kanske tog sig ut genom en ventilationstrumma och sov lite där en stund innan han kröp vidare och kom ut på ågatan och hittade en bil som körde hem honom.
Han tog sig ju ut bakvägen från krogen, det vet jag men jag vill inte veta om han somnade någonstans skulle få så dåligt samvete fast jag är oskyldig. Jag var tvungen att åka hem för jag hade nycklar hem ifall han hade tagit sig hemåt som hans kompisar intalade mig att han gjort. Å det var liiite jobbigt att åka hem utan att veta var han är eller hur han mår eller någonting.
Lyckliga013bruden: Vilket bra agerande av din tärna! Låter på det stora hela att du fick en bra hippa.
Carstef2010: Tack för alla tips, var och kikade på Sålla idag och kände WOW. Min fästman satt helt stum och utbrast sedan "är den inte ledig "vårt" datum så bokar vi om bröllopet till 2012" så nu är det bäst att den är ledig haha
jaemi174,
Skoj att ni fick en sån känsla!
Men varför vill han isåfall boka om till 2012, går inte 2011 bra?
jaemi174:
Sålla är jättefint!!
Bra val!
jeami74: Sålla är jättefint! Dock när jag var där i somras och gjorde blommor till ett bröllop så hade de dukat borden dagen innan och på flera ställen var de typ intorkat fågelbajs eller liknande som antagligen trillat ner från taket, inte så fräscht på middagsbordet...men det kan ju varit så bara då, men ni kan ju hålla koll så det är ordentligt städat innan ni är där!
Är det nån av er som ska göra en Sexret box här i stan? Isåfall vem har ni anlitat och vad betalar ni?
Oj! Vad kul att vi alla är olika. Själv gick jag in i sålla och kände - fy fasen vilket ruckel... Å andra sidan tror jag absolut det går att få fint när det är tillfixat. Kände att det var trist att gå över den där gårdsplanen för att gå på toa och att det skulel bli supertrångt att dansa på nedervåningen...
Vi ska gifta oss 2011 Men som tur var så datumet ledigt. Ja visst är det tur att alla är olika. Vi har varit på jakt efter loge eller liknande som vi kan ha som festlokal och kände inte alls för någon slottsmiljö eller dylikt
Jag reagerade också på att nedervåningen var lite liten, men vi blir inte så många och det kommer bli många som lämnar tidigt. Så jag tror det blir bra.
lineza: Usch vad hemskt Tack för tipset, får vara noggrann och kontrollera på morgonen.
CiaLovesAndreas: Jag har inget bra tips, men jag är intresserad att höra om någon annan har något tips då jag har tänkt att göra något liknande, om jag vågar hihi