• Bettygumman

Linköpingsbrudar 2010

Hej alla Linköpingsbrudar! För visst finns det fler än jag där ute?

• Svar på tråden Linköpingsbrudar 2010
  • Carstef2010

smartie skrev 2010-04-20 22:11:43 följande:
    Angående Secret Box kan jag tips om Karin Froom, jätteduktig! Kolla www.karinfroom.se/gallery.phpHar själv bokat in en fotografering.

Tack för tipset! Det är väl bara att ringa någon fotograf snart så jag får det gjort {#lang_emotions_tongue_out}, tykcer ju ändå att det ska bli lite kul att få korten.....

• Bettygumman

Jag följer gärna med på en fika och pratar bröllopsplanering! :)
    Jag kan dagtid, jobbar mest eftermiddag/kväll.

• Lillaria

Har nu fått tag i min krona. En av mina vänners mamma visade sig ha en sådan jag varit och letat efter och lånar gärna ut den =) Så nu är helgen räddad =)

• Lillaria

funderar på varför professionella fotografer och människor som håller på med bildbehandling går med på att fotografera och publicera bilder på vida produkter med vit bakgrund. Ett praktexempel är många hemsidor med bröllopsklänningar ett annat är IKEAs hemsida. Är trött på att det är så svårt att se detaljer... 

• angel72

Fika 27 april kl 10  på stev s cafe vi ska träffas då och är tyvärr just nu bara två här ifrån sidan som ska träffas . Skulle vara kul om vi blir fler svara gärna om ni vill följa med !!

• CiaLovesAndreas

angel 72,
    Det går inte att senarelägga fikan imorgon? Jag lämnar dottern på dagis kl 11. Så jag kan träffas mellan 11.15 och ca 13.15.

Svar på tråden Linköpingsbrudar 2010