• Ore

Vi fortsätter blanda och ge

I över tre år har det diskuterats i denna tråden (och de allra flesta har alltså hunnit gifta sig och även fira några bröllopsdagar). Mycket har vi hunnit prata om, men vi är långt ifrån klara, och en del ämnen återkommer vi ständigt till.

En stor del av tråden handlar om barn, vi väntar med spänning på de barn som ska födas, och vi hoppas på många flera plus eller andra former av barnbesked

Men även om barn är en helt underbar del i livet, så är de inte allt. Vi är även duktiga på inredning, alkoholhaltiga och icke alkoholhaltiga drycker, bakning, blommor, husdjur, resor, fäktning, shopping, blygdläppsklämmor, nypåhittade svordomar, kontorsstolsrace och mycket annat. Så här gäller det att vara beredd på det mesta, från högt till lågt, och allt som oftast i ett rasande tempo!

Även om vi är ett väl sammansvetsat gäng, som gärna träffas även IRL, så finns det alltid plats för fler. Den obligatoriska presentationen som vi "kräver" är skostorlek, favoritchoklad, ungefär var i landet man bor och hur det står till på barnfronten (antal barn man har, hur långt gången man är i graviditet eller hur länge man försökt bli gravid).

Förra tråden landade på över 10 000 inlägg, så nu satsar vi mot 11 000 eller mer!

Skål för våra fortsatta diskussioner

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-26 18:45
    Förra tråden finns här: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3582689.html

• Svar på tråden Vi fortsätter blanda och ge
  • Snorkfröken77

Lappis - Båda James bond filmerna med Daniel är sånt ögongodis!
    Håller med att han är fulsnygg, men han har en sån blick *smälter*

• Lapinette

Telis - fransk??!!! Nej, jag har fallit för honom för hans macho-mans-roll i Entourage. Men nu när jag sitter och googlar på honom så får jag upp att han delade rum och är bästis med en annan favvo ... John Cusack. De har visst gjort en massa filmer tillsammans.

• Lapinette

Snorkis - ja, det är något med honom. Andra filmen är dock inte alls lika bra som den första (som vi även har på dvd ... ska kanske titta på den igen).

• Snorkfröken77

Lappis - Jeremy Piven ser ut som en riktigt player Han hade verkligen en farlig blick...

Mer ögongodis www.nrj.se/other/upload/knappen_och_hakim/robbie1-758015.jpg
    Hade ett "förhållande" med en kille som var en exakt kopia av Robbie...Ojojoj, säger jag bara. Slutade träffa honom när jag mött honom och hans flickvän på ica...

• Snorkfröken77

Lappis - Du kan ju titta på filmen bara för att få vila ögonen på något läckert

• Lapinette

Ja, Robbie är också speciell och någon jag verkligen, verkligen skulle vilja se live, konsert.

Ari Gold rules -

• Liten med Mindre

Nenne - du kan ju pröva att crawla i bassängen. Definitivt flåsigt och inte så bredbent. Eller simma vanligt om det känns bra. tror på att allt som känns bra är bra. Älskar att simma som gravid.

Något annat jag gillade förra gången var de där fåtöljcyklarna som ser så fåniga ut, när man sitter bakåtlutad o cyklar. Plats för magen, inte så mycket sammandragningar, och ingen bäckenbelastning.

Tack för fler medaljer. Gissar att hormoner gör att allt känns värre - och så tar jag ut eländet i förskott. Än så länge är ju bara maken sjuk, och än så länge ligger Grynet i magen. Får njuta för stunden - det vore bättre.

Tröstshoppade 2 buketter tulpaner till köksbordet, och en BJ half baked-glass till kvällen. Det blir nog folk av mig med.

James Bond - for fortfarande ont vid tanken på Craig och hans plågade kulor i första filmen. Halva biosalongen liksom kröp ihop och vred sig vid den scenen...

Lunchdags!

• nennesjuttioåtta

fåtöljcyklar?!?
    Jag kan inte crawla!

• nennesjuttioåtta

mer tulpaner åt folket! Vi köpte vita som är så fina men det behövs nog fler...

• MuffinsTönt

Jag fick dölja ansiktet på Grabbens axel när jag såg den scenen när Mads krossade Daniels nötter. Har så svårt för våldsscener. Och det såg skitont ut!

Btw- ni som är intresserad av mitt irritationsmotment kan läsa här:

mittlivuppochner.se/index.php/2010/02/mitt-jobb/

Fick skriva det i bloggen för att ventilera mig.

Svar på tråden Vi fortsätter blanda och ge