• Martinaa

MAJ 2010 del 4

Tiden går och nu är det dags för vår fjärde tråd! Nummer tre hittar du här: www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3534900-1.html

Här samlas alla maj-brudar och pratar, diskuterar, ältar och bollar idéer med varandra. Hjärtligt välkomna hit gamla som nya maj-brudar!

Här är en datumlista med oss alla:
    www.martinaa.se/datum.asp
    För att bli upplagd på listan, säg bara till mig, Martinaa här i tråden så lägger jag upp dig så fort jag kan. Komplettera gärna med information om dig själv om du har lust!

Så kom igen nu majbrudar så ska vi slå förra trådens rekord på nästan 1400 inlägg Och tänk, när denna tråden är slut så är det tre månader kvar till maj!

• Svar på tråden MAJ 2010 del 4
  • Emsan o Davve

Hej!
    Hoppar gärna med här. Vi gifter oss 29/5 i Hästveda Kyrka och festen kommer att vara i Stenhuset som ligger i Östanå (norra skåne).
    Jag har "tjuvläst" i flera månader och kände att det kanske var dags att "outa" mig! :)
    Må gott!

• a n n a

Rapsbrud - mina barns far jobbar i församlingen, dock ej som präst och vi vigde oss i Hyby Nya Kyrka av just Yvonne - men de har kanonpräster allihopa :)

• Rapsbrud

anna: Där ser man Låter betryggande att alla prästerna är bra, har bara varit på julbön med Åsa så Mats & Yvonne har jag ingen erfarenhet av.

• Martinaa

Välkomna hit Rapsbrud och Emsan! Varför har du inte pratat förrän nu Emsan?? Självklart bättre sent än aldrig, blev bara lite nyfiken
    Ni är båda upplagda på listan nu iaf! :)

• Emsan o Davve

Martinaa: Tack för välkomnandet! Anledningen till att jag inte har pratat innan är nog att vi kom igång på riktigt med planeringen förrän någon vecka sedan :) Innan dess kändes det mest stort och vi fick nog båda lite panik (vi kommer att ha ett ganska stort bröllop, runt 100 pers, med en ganska stram budget) och var överväldigade, men nu när allt har lossnat, så har det gjort det rejält!! ;)
    Haha...oj blev en roman...

• Martinaa

Emsan o Davve skrev 2010-01-21 16:46:29 följande:

Martinaa: Tack för välkomnandet! Anledningen till att jag inte har pratat innan är nog att vi kom igång på riktigt med planeringen förrän någon vecka sedan :) Innan dess kändes det mest stort och vi fick nog båda lite panik (vi kommer att ha ett ganska stort bröllop, runt 100 pers, med en ganska stram budget) och var överväldigade, men nu när allt har lossnat, så har det gjort det rejält!! ;)Haha...oj blev en roman...
    Kallar du det roman?? Ojojoj, vänta du bara tills jag kommer igång ordentligt, haha Kul att ha kommit igång iaf. Jag vet inte vad jag gjorde innan jag planerade bröllop, sitter ju med det här all min vakna lediga tid känns det som, hehe.

Bluebride:
    LITE överdrivet!??!?!
  • Bluebride

Ha ha ha, överdriver är det. Vad är det för fel på en tårta från ica?

Emsam.... det där var bara en liten notis vänta du bara. Här inne finns många som skriver som bara den. Bland andra Martinaa

Martinaa skrev 2010-01-21 17:03:57 följande:
    Emsan o Davve skrev 2010-01-21 16:46:29 följande:
    Kallar du det roman?? Ojojoj, vänta du bara tills jag kommer igång ordentligt, haha Kul att ha kommit igång iaf. Jag vet inte vad jag gjorde innan jag planerade bröllop, sitter ju med det här all min vakna lediga tid känns det som, hehe.Bluebride:LITE överdrivet!??!?!
  • Martinaa
    Bluebride skrev 2010-01-21 17:12:58 följande:
    Ha ha ha, överdriver är det. Vad är det för fel på en tårta från ica?Emsam.... det där var bara en liten notis vänta du bara. Här inne finns många som skriver som bara den. Bland andra Martinaa

*visslar o går ut i köket nu*
  • CiaLovesAndreas

EmMagnus,
    Tack för ditt inlägg ang. lösnaglar.
    Jag har nu köpt ett paket med 24 färdiglimmade naglar, så jag har några att träna på. Men jag kommer nog inte börja träna förrän i slutet på april/början på maj.

Välkommen hit alla nya!

Martinaa,
    Nu får du allt ta och komma tillbaka...saknar ju dina inlägg

Svar på tråden MAJ 2010 del 4