• Martinaa

MAJ 2010 del 4

Tiden går och nu är det dags för vår fjärde tråd! Nummer tre hittar du här: www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3534900-1.html

Här samlas alla maj-brudar och pratar, diskuterar, ältar och bollar idéer med varandra. Hjärtligt välkomna hit gamla som nya maj-brudar!

Här är en datumlista med oss alla:
    www.martinaa.se/datum.asp
    För att bli upplagd på listan, säg bara till mig, Martinaa här i tråden så lägger jag upp dig så fort jag kan. Komplettera gärna med information om dig själv om du har lust!

Så kom igen nu majbrudar så ska vi slå förra trådens rekord på nästan 1400 inlägg Och tänk, när denna tråden är slut så är det tre månader kvar till maj!

• Svar på tråden MAJ 2010 del 4
  • Fröken Strössel

majsan - Ja visst är den fin! I love it! Jag ska gå till en florist, känner inte att jag kommer ha tid att fixa den själv.

• CiaLovesAndreas

Tjohoo!!
    Det har löst sig med kyrkan nu. Så nu får vi gifta oss på samma datum och samma tid som vi hade bokat tidigare och som det står i våra inbjudningskort!

Imorgon ska jag väga inbjudningskortet, köpa frimärken sen hoppas jag att de hamnar på lådan på torsdag!

Det är sååå skönt att vi äntligen kan fortsätta med vår planering och slippa ha ont i magen.

• jaao

Vi tänkte vara lite fräcka och bjuda våra vänner men inte deras respektive...Kan man göra så? Jag vet att det skulle uppskattas av singlarna och sågott som alla våra vänner känner varandra så de blir ju inte övergivna eller så.

• jaao

Härligt att höra

CiaLovesAndreas skrev 2010-01-19 20:58:52 följande:
    Tjohoo!!Det har löst sig med kyrkan nu. Så nu får vi gifta oss på samma datum och samma tid som vi hade bokat tidigare och som det står i våra inbjudningskort!Imorgon ska jag väga inbjudningskortet, köpa frimärken sen hoppas jag att de hamnar på lådan på torsdag!Det är sååå skönt att vi äntligen kan fortsätta med vår planering och slippa ha ont i magen.
  • patrikoannika

Nej. Så hade jag inte gjort. Absolut inte.

jaao skrev 2010-01-19 20:59:50 följande:
    Vi tänkte vara lite fräcka och bjuda våra vänner men inte deras respektive...Kan man göra så? Jag vet att det skulle uppskattas av singlarna och sågott som alla våra vänner känner varandra så de blir ju inte övergivna eller så.
  • ar100522

Nu börjar mina inbjudningskort bli klara också. Hoppas de kommer iväg imorgon. Lägger snart ut bild.

• Ananias

jaao- ja tillhör den skaran som anser att NI gör precis som NI vill. Det är erat bröllop! Gör som ni vill! MEN det lär bli mycket snack osv och de som ej blir medbjudna kommer nog att bli lite putt.

Men det är ERAT bröllop, ingen annans!

Nuförtiden existerar väl knappt vett o etikett...eller det har i vilket fall ändrats o man får göra lite hur man vill!!

• Ananias

Föresten har ja hållt på o klurat på festhäftena och fick en massa tips idag!

Ska köpa 120 g papper istället för 80 g. För annars lyser texten igenom om man skriver på båda sidor!
    Sen var vi ikväll o köpte tapet som vi ska ha som pärm runt! Blir nog bra! Bra mycket billigare än att köpa enfärgat tex ..o ska man ha ett mönstrat papper runt ja då ruusar det iväg med pengar!

• jaao

Ja, jag tillhör ju också den skaran, jag är känd för att gå min egen väg och sätta upp egna regler så jag tror inte någon blir vidare förvånad. Förstår inte varför jag ska bjuda en massa människor jag inte känner bara för att de råkar vara tillsammans med min vän, vi är inga par-människor, när vi festar annars är ju inte de respektive med så varför nu?
    Okej att släkten bjuds i par men det är ju släkt båda två.
    *funderar* tror inte jag kan komma på någon som skulle bli putt faktiskt. (det är mest killar, alla flickvänner är nyligen utbytta i bekantskapskretsen...tror knappast de nya jag aldrig ens sett bryr sig)

Usch, i min hjärna känns det helt rätt men å andra sidan har jag askass på oskrivna lagar, adhd-barn som man är

Ananias skrev 2010-01-19 21:27:26 följande:
    jaao- ja tillhör den skaran som anser att NI gör precis som NI vill. Det är erat bröllop! Gör som ni vill! MEN det lär bli mycket snack osv och de som ej blir medbjudna kommer nog att bli lite putt. Men det är ERAT bröllop, ingen annans!Nuförtiden existerar väl knappt vett o etikett...eller det har i vilket fall ändrats o man får göra lite hur man vill!!
  • Hillena

Martinaa- tack för tipset om hemsidan med diamantkonfetti! Ska genast kolla.

Svar på tråden MAJ 2010 del 4