• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • Sonja68

Nu ska jag gå och se om det blev kvar några semlor från imorse.... *Sonja på Semmeljakt*

• passionsblomman

Igår var sotaren här igen och sotade allting efter konstens alla regler. Han drog ur nästan lika mycket skit som förra gången ur pannan och sedan typ en hink till ur skorstenen!

Men nu jäklar är det drag i grejjerna!!!

*eldar så det står härliga till*

• Hvidbrud

Jepp blommis! Nu har jag och Esther hoppat värsta quicksteppen här hemma! Tack! En krami samma kaliber sänder vi dig! Oavsett vilken kris ni är i nu förtjnar du och världenännu ett blommbaen. Så det så!

• passionsblomman

Puss på dig Dancing Mum!

Hvidbrud skrev 2010-02-16 15:45:48 följande:
    Jepp blommis! Nu har jag och Esther hoppat värsta quicksteppen här hemma! Tack! En krami samma kaliber sänder vi dig! Oavsett vilken kris ni är i nu förtjnar du och världenännu ett blommbaen. Så det så!
  • Villemoa

Hejom fejom som Blommis brukar säga!

Känns som att jag inte varit här på år och dar! Känner att jag inte riktigt hinner med för jobbet tar mycket av min tid och ork så sitta vid datorn har inte varit någon prioritet riktigt.

Har inte läst nåt av det ni skrivit så om någon känner sig manad till en sammanfattning så be my guest

Älskar, älskar, älskar att det är OS på tv!! Igår kväll studsade jag i soffan när Kalla tog hem första guldpengen, vilken tjej! Ikväll sitter vi bänkade inför skidskyttet

Kramar till alla!

• passionsblomman

Hejom fejom Villemoa!

Hörrö, vi försöker nå 5000 här idag, sista dagen på tråden, så du får klämma i med lite hejjaramsor, lite jobbrapportering, lite cykelrapportering och vad det nu kan vara så vi kommer framåt!

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...