• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • Jenny står brud 090801

Måste ju oxå försöka hjälpa till lite med inläggen...

• Jenny står brud 090801

Men säger som Villemoa, det är mycket att göra när man är lärare

• Jenny står brud 090801

Och trött är man när man kommer hem.

• Jenny står brud 090801

Igår kväll bokade jag in med en jobbarkompis att vi skulle börja på friskis och svettis tillsammans. jag behöver börja röra på mig och så har jag komplex för min mage, vill att det skall krympa lite helt enkel

• Jenny står brud 090801

Bokade in att på måndag börjar vi, pratade med mannen om det är okej att jag är iväg på måndagskvällar oxå... varpå han svarar är du säker att du klarar det då? (Jag har en kronisk inflammation i mina fötter som jag har haft i flera år, jag tror att det är ang det han frågar)

• Jenny står brud 090801

ag tänker inte mer på det förrens jag vaknar på morgonen och har jätteont i min axel, nej det har fortfarande inte gått över sen den där svininflensasprutan... jag kommer då på igen att jag faktiskt har så ont i min arm att jag inte kan röra mig riktigt i vardagen och faktiskt vaknar om nätterna för att det gör ont. Kan man vara så knäpp att man glömmer bort en sådan sak? Jag ringer mannen och frågar varför han inte sa något om min arm varpå han såklart säger att han gjorde det... bara jag som tolkarde det fel.

• Jenny står brud 090801

Så nu har jag verkligen tagit mig i kragen och ringt och bokat in mig hos en sjukgymnast, som jag skulle gjort för flera veckor sedan. Kanske borde boka in mig hos någon "kom-ihåg-att-du-har-ont-i-armen-doktpr" också

• Jenny står brud 090801

Jag har inte så mycket planer faktiskt.
    Har sovmorgon, börjar inte lektion förren kl halv tolv så jag behöver ju inte upp i ottan precis. Men troligen blir jag väkt vid fem tiden av mannen. Han var och köpte present till mig igår så nu är jag såklart nyfiken på vad han har hittat på....

passionsblomman skrev 2010-02-16 17:38:23 följande:
    Jenny, vad har du för palaner för din morgondag?
  • Jenny står brud 090801

Sen skall jag jobba till kl 17. Hade egentligen tänkt gå ut och äta med mannen imorgon efter jobbet. Men vi bestämde oss för att ha mysigt hemma sitället. Då kan vi ju dricka vin båda två Gäller ju att passa på med att dricka så länge man får, för jag har nämligen bestämt mig för att bli gravid snart

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...