• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • Jenny står brud 090801

Det blir då trerätters middag hemma. Ostgratinerad hummer till förrätt, viltkött och potatiskaka men ngn god sås till huvudrätt och så glass och hallon med lite riven choklad till efterrätt. Till detta skall vi dricka champanje och rödvin som vi faktiskt har kvar sedan bröllopet. Känns som det bli en mysig kväll. Och på detta sätt blir ju även vovven med och firar, hela familjen helt enkelt!

• Jenny står brud 090801

Sen blir det ju melodifestivalen i Göteborg till helgen!! Och så skall vi ut och äta ett gäng kompisar med resp och fira att jag fyllt år...

Sen blir det fest med föräldrar, svärföräldrar och syskon om någon helg.

• Jenny står brud 090801

Nu har jag oxå varit med och skrivit lite inlägg. Dock är alla väldigt egoistiska. Jag har läst allt ni skrivit men när jag skall kommentera efter att ni skrivit så mycket kommer jag såklart inte ihåg vad jag skulle skriva. Så det får bli ett helt gäng kramar skickade istället...

*KRAMKRAMKARAMKRAMKRAMKRAMKRAMKRAMKRAMKRAM*

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...