• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • Daa

Det kan du absolut unna dig efter en tung dag.
    Är det förkylning som stör dig?
    Fru Bygg skrev 2010-02-16 18:37:23 följande:

Idag har jag mått riktigt tjuvtjockt. Ella har väl känt av att jag inte mått bra och kinkat desto mer. Tur för mig så kom maken hem med lite gott till skidskytten ikväll! Det tycker jag att jag kan unna mig!
  • Fru Bygg
    Daa skrev 2010-02-16 18:37:25 följande:
    *viskar till Fru Bygg* Bäst du hakar på i vågen ganska snart, så inte Blommis blir otålig.
    JAg är med!
  • Daa

Ja, det gjorde jag. Tackar och bockar.

passionsblomman skrev 2010-02-16 18:38:18 följande:
    Daa, såg du att jag skickade in Spirit in the sky till dig?
  • Fru Bygg

Ja, tror att svärmor smittade mig i helgen. Har lite feber och huvudvärk med snuva. Dock så bryter det inte ut helt utan man går och känner sig lite halvkass bara...

Daa skrev 2010-02-16 18:38:34 följande:
    Det kan du absolut unna dig efter en tung dag.Är det förkylning som stör dig?Fru Bygg skrev 2010-02-16 18:37:23 följande:
  • Daa

Jag kanske också måste göra det: "Älskling, du får åka själv! Hälsa från mig."
    Fru Bygg skrev 2010-02-16 18:38:02 följande:

Jag skrek samma sak till maken när han ropade på mig...
  • Daa

Surt.
    Fru Bygg skrev 2010-02-16 18:39:31 följande:

Ja, tror att svärmor smittade mig i helgen. Har lite feber och huvudvärk med snuva. Dock så bryter det inte ut helt utan man går och känner sig lite halvkass bara...
  • Fru Bygg

Har precis sålt min gamla servis på blocket. Kommer en tjej inom kort och hämtar den, hoppas det inte är mitt i skidskyttet. Men nu blev man iallafall 1500 kr rikare.

• Daa

"Åka själv"? Ensam, heter det. Om man ska vara noggrann.

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...